• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Det står bara bra till. Är trött som f*n, är snuvig och har ont i vänster örsnibb. Annars är det high life.

Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Mississell

Hur mår ni andra då?

• Fröken Sophia

med risk för att verka tjatig men *styjkeknujjaj*

de verkar behöva det!!

Mississell skrev 2007-04-25 21:08:05 följande:
    Det står bara bra till. Är trött som f*n, är snuvig och har ont i vänster örsnibb. Annars är det high life.
  • Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-04-25 21:10:00 följande:
    med risk för att verka tjatig men *styjkeknujjaj*de verkar behöva det!!
    Tack!
  • Fröken Sophia

*snyftar* KatKatt är trött på mig...

buhhhäääääää *störtbölar*

• Airy fairy

Snorar har med.

Men sofia vad har hant?! Blev det for mycket styjkeknujj med Katten eller drog du den i svansen?

• Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-25 21:17:49 följande:
    Snorar har med.Men sofia vad har hant?! Blev det for mycket styjkeknujj med Katten eller drog du den i svansen?
    Man ska inte dra katter i svansen. De blir så arga då. Svansarna, alltså. För att inte tala om alla som anser att katter och barn är lika mycket värda.
  • Fröken Sophia

nää det var i "Vad är du mest trött på på FL"-tråden...där skrev den elaka katten att hon var skittrött på mig...

I o f s efter mitt inlägg om att jag var trött på mig själv, men ändå...fyyy va elakt.

*snyftar*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!