• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 02:23:30 följande:
    mmm luktar dem illa? isf är d defenitivt cancer...
    ja det gör dom
  • mamma till 2

HJÄLP!!!! Är min man otrogen??????
    Min man slutar jobba kl 18,00 och brukar alltid vara hemma 18,20. Nu är kl 18,23 och han är fortfarande inte hemma! Är han otrogen? Han svarar inte i mobilen heller!!!!! Hjäääälp! Ska jag dumpa honom?

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:23:41 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:23:04 följande: eisa skrev 2007-02-01 02:22:20 följande: Jag är så ensam, jag bara ligger hemma och får inge jobb, hjälp!!Det är också cancer! Screw you guys, I'm going homeOkej...
    Farlig cancer dessutom, bara 1 par dagar att leva antagligen.. Men vad vet jag, jag är inte läkare
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:24:52 följande:
    HJÄLP!!!! Är min man otrogen??????Min man slutar jobba kl 18,00 och brukar alltid vara hemma 18,20. Nu är kl 18,23 och han är fortfarande inte hemma! Är han otrogen? Han svarar inte i mobilen heller!!!!! Hjäääälp! Ska jag dumpa honom?
    Lämna honom NU!!!!!!!!!
  • Bekali

ja... en sån som inte ens svarar i mobilen då batteriet är slut... DUMPA HAN han är ingen bra man för dej !

• eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 02:26:29 följande:
    ja... en sån som inte ens svarar i mobilen då batteriet är slut... DUMPA HAN han är ingen bra man för dej !
    Nej prata med oss, lita på oss, han kommer göra dig illa, gå innan det blir värre, inboxa mig om du vill!!!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:24:52 följande:
    HJÄLP!!!! Är min man otrogen??????Min man slutar jobba kl 18,00 och brukar alltid vara hemma 18,20. Nu är kl 18,23 och han är fortfarande inte hemma! Är han otrogen? Han svarar inte i mobilen heller!!!!! Hjäääälp! Ska jag dumpa honom?
    Han är otrogen, lämna honom! 3 minuter kan man ju inte tolerera!
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa

Vilken pulverdiet är bäst?? Hjäääälp!!

• mamma till 2

Ja jag ska dumpa honom!!!!!!! Jag förtjänar bättre.. Kl är nu 18,26 och han är inte hemma än. Som att jag inte fattar att han är otrogen!!! Vilket svin!! Jag har nu packat hans grejer och satt dom utanför dörren... Han är inte välkommem här mer! Och han kan glömma att han ska få träffa sina 8 barn mer!!!!!!!!! *gråter*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!