• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

du kan inboxa mej med om du vill, jag har msn med om du vill prata o så

• eisa
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 02:28:37 följande:
    Ja jag ska dumpa honom!!!!!!! Jag förtjänar bättre.. Kl är nu 18,26 och han är inte hemma än. Som att jag inte fattar att han är otrogen!!! Vilket svin!! Jag har nu packat hans grejer och satt dom utanför dörren... Han är inte välkommem här mer! Och han kan glömma att han ska få träffa sina 8 barn mer!!!!!!!!! *gråter*
    Ta med dig barnen och stick NU!!!!!!! Du är jättestark gumman! *styrkekramar*
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:28:36 följande:
    Vilken pulverdiet är bäst?? Hjäääälp!!
    Om du tar mjöl i ett glas vatten o dricker 1 glas 3 ggr om dagen i 3 veckor så tappar du garanterat kilon
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

haha du behöver inte han... med 8 barn du förstår vilket underhåll du får du kommer att klara dej fint på de

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:31:28 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 02:28:36 följande: Vilken pulverdiet är bäst?? Hjäääälp!! Om du tar mjöl i ett glas vatten o dricker 1 glas 3 ggr om dagen i 3 veckor så tappar du garanterat kilon Screw you guys, I'm going home
    Tack!!!! *kramar om*
  • Bekali

mjölet är slut går d lika bra med potatismjöl då, d är ju lite hårdare konsistens på det förvisso....

• eisa

Min ena blygdläpp hänger, är det cancer?

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 02:31:41 följande:
    haha du behöver inte han... med 8 barn du förstår vilket underhåll du får du kommer att klara dej fint på de
    Mjölka karln på pengar när du ändå är igång!
    eisa skrev 2007-02-01 02:32:14 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:31:28 följande: eisa skrev 2007-02-01 02:28:36 följande: Vilken pulverdiet är bäst?? Hjäääälp!! Om du tar mjöl i ett glas vatten o dricker 1 glas 3 ggr om dagen i 3 veckor så tappar du garanterat kilon Screw you guys, I'm going homeTack!!!! *kramar om*
    Varsegod!
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:33:07 följande:
    Min ena blygdläpp hänger, är det cancer?
    Ja det är bröstcancer
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!