• AxelOlivia

Mamma-ligan

(Som Björn kallar oss)

"Mitt barn är det vackraste som fötts
    Bland miljarder spädbarn
    sedan tidernas gryning
    är han det mest fulländade
    Och jag är den stoltaste modern
    för att jag har fått det vackraste barnet
    och för att jag delar den glädjen
    med alla mödrar ur alla tider
    som alla fått jordens vackraste barn
    det mest fulländade som funnits och ska finnas
    var och en av oss
    om och om igen."

Av Ann-Kristin Åklint

Här har vi en ny tråd för oss fika-mammor nu när den andra alldeles snarrt går ut. Tänk att det redan gått tre månader sen vi startade den. Småtten är ju snart stora om tiden fortsätter så här fort. Här kan vi fortsätta planera in våra träffar

Vill passa på att berätta för er mina kära vänner att det betyder väldigt mycket för mig och Axel att vi lärt känna just er. Att ha någon att dela sina tankar med. Jag har ju många andra vänner men de har inte barn själv och därför betyder det väldigt mycket att få träffa er, någon i samma sits som oss. :)
    Line Romina Leon Elias Axel Nicco Emma - Våra solstrålar
  • Svar på tråden Mamma-ligan
  • AxelOlivia

Vi kommer också med. Jag ska ut och springa nu så jag lix har gjort bort dagens tränande. Johanna ska vi mötas i korsningen vid rödljusen så kan vi gå tillsammans till Berghem och möta upp resten??

• LadyC

Haha frågade just Line varför hon var så glad idag, då gapade hon och visade mig att hennes båda framtänder håller på att spricka fram, sen blödde det lite längre bak så jag antar att det kommer en där med... Knas-unge!

Line-bullen, den sötaste gobiten!
  • AxelOlivia

Ska jag och johanna komma till svingen så möts vi alla där?
    vilka tider ska vi säga?

• Kiin

lotta sak vi ses vid ica tolv? sen möter vi upp resten av gänget på stan.

• LadyC

kristin:det blir fint!

resten: vi ses vid svingen strax efter 12 då!

• LadyC

Förresten kan vi säga 10 över 12. Vagnen är i bilen och Jani skulle köra hem och dumpa den vid 12.

• AxelOlivia

Nå0000gon som är sugen på en prommis idag i fin vä fdcccrEt?- vi tänkte gå vid tolv. :), a
    ,xels kryptar0 0mede
    landena:)

• LadyC

Trist att ingen ville fika idag, hoppas alla haft en trevlig dag i vårsolen!

• Kiin

Men ojsan Lotta trodde inte det blev ngt... kommer gärna och fikar ngn annan dag. Hoppas ni haft en bra dag iaf. 

Tror emma är lite sjuk... hon är varm och har sovit nästan hela dan. Vi har inte ens varit ut i solen ngt.

Svar på tråden Mamma-ligan