• tilda den vilda

vad tycker du/ ni om lidl?

Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.

• Svar på tråden vad tycker du/ ni om lidl?
  • Kojbe

I början var jag emot affären men numera handlar jag både blöjor och tvättlappar och en del småkakor och godis där.

Tandborstarna de har duger utmärkt åt mig och jag byter ofta så deras pris passar perfekt då

• queenpepsi

Jag avskyr Lidl - framförallt pga den otroligt opraktiska kassan! Men köper ändå blöjor och tvättlappar där, eftersom de är billiga och bra:)

• tilda den vilda

va kul att så många svarade jag blev medlem här igår så jag har ännu inte fått on bilder i mitt galleri men det kommer , ja jag håller ,ed vitlöksbröden är suveräna(gubben köper 5-6st när vi är där) deras ostar är goda nån som heter pic frisch.tvättmedlet är oxå bra w5 ja man skulle kunna göra en lista på alla dessa produkter men det tar vi en annan dag

• Gable

Gillar inte Lidl. Jag har fobi mot såna lågpriskedjor. Går aldrig in på ÖB och Rusta heller. Brrrrr!

• MelvinÅMamma

1gång aldrig mer!!!Sterlit oh jätteljust!!Blä!!....Luktar konstigt,konstiga märken med matvaror som åller i ett år osv....men konstigast av allt är ju att det inte finns plats att plocka i sina varor...hur går det till???

• Davin

Brukar köpa läsk och godis där Sen älskar jag deras kassor, slipper man alla människor som tar en hel evighet på sig att packa.

• helenagbg

Skulle aldrig bidraga till deras framgång. personalpolitiken är fruktansvärd. En vän jobbade som Bc där och det var tokigt. Skulle inte vilja vara en bidragande faktor till miljö förstöringen genom att köpa importerad mjölk när vi har egen jätte bra i Sverige.

Usch f*n jag bojkottar Lidl till dödagar.

• Ciccin3

Nä, fifan för den butiken.
    Kollade in när den öppnade i Uppsala, kom på fort att det inte var något för mig.

Sen när sambon jobbade i Norge och jag var där i tre veckor så kunde vi bara handla på lidl, det var det som låg närmast i hålan vi hamnat i.
    Jag höll på att få frispel. Konstiga märken, sockerkaka som håller i två år. Man får cancer bara man kollar på grejerna.

Och VAD är grejen med deras sjuka system i kassan?
    Ett jäääättelångt band att lassa upp varorna på. Och sen måste man kasta ner allt i påsar fort som fan när man har betalat, eftersom man bara kan vara en åt gången som packar, nästa kund får liksom vänta. KOKO?

Det är att säga till sina kunder "Jaja, SKYNDA dig nu, vi har fått dina pengar, chop chop!"

Skulle aldrig handla på lidl här hemma, never.

Dessutom har man ju hört om att de har helt sjuka regler för sin personal.

Lit de parade
  • Matilda01

Jag har också hört att deras peronalpolitik stinker rejält! Tycker synd om de som jobbar på Lidl. Åtminstone på de ställen vi har här omkring.

Annars handlar jag där ibland. Jag får inte allt jag vill handla där, men det finns produkter som jag gillar. Och de brukar jag storhandla när jag åker dit.

• Linda1976

Tycker det är en riktig skitaffär, med uselt sortiment, usla kassor och tråkig miljö. En gång, aldrig mer. Jag betalar gärna för kvalitet, och det är inget jag får på LIDL.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
Svar på tråden vad tycker du/ ni om lidl?