vad tycker du/ ni om lidl?
Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.
Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.
Jag vet inte vad som stämmer eller inte stämmer angående arbetspolitiken.
Men min halvbror arbetar på en av Lidl butikerna i sthlm och trivs som fisken i vattnet.
Min svåger är etableringschef för Lidl och han älskar sitt jobb och har aldrig hört någonting om usla arbetsförhållanden.
Med det säger jag inte att ALLA lidlbutiker är bra att arbeta i, det är nog som alla arbetsplatser. Vissa suger och andra är jättebra.
Med tanke på alla konflikter ang toalettbesök för personal och annat som valsat runt i tidningarna, så är det nog inte superbra arbetsmiljö.
Bingo!
Jag trodde inte att lidl skulle bli särskilt långvarigt i Sverige. Butikerna är usla, och Svenskar brukar vara villiga att betala lite mer för kvallité.
Ciccin: Så har det gått med 1 miljard i förlust också, i Sverige.
I tyskland får man inte gå på toa hur många gånger som helst. men om man har mens så får man ha en liten röd scarf så att alla vet att man måste gå på toa när det behövs. :-O
Japp!
Nej, tacka vet jag ICA Maxi och ICA Fokus i Göteborg. Kvalitet, valmöjligheter och service!
Handlar inte så ofta på lidl men det händer.
Kan hålla med om att butiken är jätte tråkigt uppbyggd och att kassorna är dåligt planerade . Däremot så tycker jag att de har en hel del bra varor. Lite roliga saker, speciellt i frys disken tycker jag.....
Ica Maxi