vad tycker du/ ni om lidl?
Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.
Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.
Jag tycker det är OK.
Min systers make, som är etableringschef för Lidl, har i många år nu sakta men säkert vant in oss vid Lidl och nu köper vi t e x all mjölk där och vissa köttprodukter.
Jo, vitlöksbrödet och klyftpotatisen är jättegoda där!
Nej jag tycker inte om det.
jo jag handlar där. ganska mycket.. men ibland blir man lite färgblind.
Jag tycker inte om Lidl. Har varit inne där tre gånger och handlat en gång. Då köpte jag old el paso tortillabröd och det var mögligt när jag kom hem. Det var långt kvar till utgångsdatum. Får de andra sorteringen kanske?
Sodaspring:
Det kan hända i vilken butik som helst!
Vi köpte bröd på Coop som möglade 3 dgr innan utgångsdatum.
Vi köpte bröd som ska tillagas i ugnen på ICA som var mögligt en månad innan utgångsdatum.
Lidl får inte andrahandssortering, de får samma typ av leveranser som alla andra butiker.
Haha. Man kan få med sig mögliga produkter hem från vilken affät som helst.
Jag gillar dock inte Lidl. Detta mest pga deras rullband.
Jag gillar Lild Köper gärna deras mjölk, fil, creme fraiche, blöjor, tvättlappar etc..
Ett stort plus för deras fläckborttagningsspray v5
Lidl skulle det stå. Kan ju stava, hade för bråttom bara
Jag har varit in på Lidl en gång o aldrig mer säger jag!
Jag vet inget om hur deras produkter är men jag fick huvudvärk av alla hysteriska färger!
lidl har inte det utbud som jag vill ha, vi har handlat där en hel del och provat olika av deras varor, tyvärr har det inte fallit oss i smaken vad gäller mat. Däremot om man ska ha lite fest eller så så handlar vi där, snacks och choklad är dom bra på!