• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • RosaBamsen

Hej! Vad kul med bebiskompisar! Jag har en dotter; Stella som är född 22 november. Här vill jag gärna vara med och diskutera om 3-månaders bebisar!

• RosaBamsen

Hej Vildabebin! Vår lilla tjej har oxå känslig mage och vi har gett henne minifom droppar. Jag har i stort sett slutat helt med dem nu. I början fick hon droppar vid varje mål men sen när jag ville dra ner på dem fick hon varannat och sen mer och mer sällan och hon har inte haft ont. Testa och se om han reagerar. Får han inte ont kan du ju sluta helt!

• SannaStina
    Tussetösen - det är den bindningen som fungerat bäst! Han ser mer då och låter sig sitta sjalen längre. Har till och med blivit förbannad när jag skulle ta väck honom, fick sätta tillbaka honom och en stund senare somnade han i den positionen!
    Jag tycker dock det skulle vara obekvämt med fötterna så ihoptryckta men spädisar är ju rätt viga och mjuka så att så länge han inte protesterar så borde det funka...

Häng med på gympa på måndag - jag och minst en annan tjej skall dit då.
    Mamma till Max 061104
  • Plitta

Hallå hej!
    Tar o hoppar in här jag också. Min son föddes den 25/11.
    Idag har jag haft jätte kul med honom, han har skrattat som ALDRIG förr. Började med skratt för ca 2 vekor sen. Helt underbart!

• tjorvisen
    SannaStuna: Men åhh så mysigt det ser ut Han är ju verkligen med på att baka ju
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • molly7272

Hoppar in här jag med....sonen förr 2/11
    Skrattar & "pratar" för fullt & gör ljud samtidigt som han försöker göra spottbubblor *S*
    har oxå känslig mage & får minifom än, slutade med det ett tag men var känslig än.Dålig & bajsa så han får plommonpurè fö magens skull. Han vill äta annat nu men väntat med gröt pga magen...ska till bvc på onsdag få se om man vågar börja snart med det.

• TheSunset

Idag blir våran lilla tös 4 månader.. Och igår började hon rulla runt ordentligt...Sen rör hon sig framåt när hon ligger på magen.. Hon börjar bli farlig...hihi.. Kan inte lämna henne för länge på golvet själv. 

Hampus 990910 & Julia 061101
  • SophiaM

Får jag vara med er?
    Har en Maximilian som föddes den 2/11. Imorgon blir han fyra månader. Tiden bara rusar iväg!
    Max växer och frodas för fullt, han väger 10800 gram och är 69 cm lång. En hel karl!!

• TheSunset
    SophiaM skrev 2007-03-01 09:11:53 följande:
    Får jag vara med er?Har en Maximilian som föddes den 2/11. Imorgon blir han fyra månader. Tiden bara rusar iväg!Max växer och frodas för fullt, han väger 10800 gram och är 69 cm lång. En hel karl!!
    Förvånad Shit vilken stor baby du har...
  • TheSunset
    SophiaM skrev 2007-03-01 09:11:53 följande:
    Får jag vara med er?Har en Maximilian som föddes den 2/11. Imorgon blir han fyra månader. Tiden bara rusar iväg!Max växer och frodas för fullt, han väger 10800 gram och är 69 cm lång. En hel karl!!
    Kollade in i ditt galleri på eran "lilla" kille.. va ger du han att äta... En riktig knubbis..hihi
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!