• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Criffegirl

The Sunset:  Tack för hjälpen...jag tror minsann att han sover än, efter lite ersättning och ny blöja så däckade han äntligen i SÄNGEN!!

• TheSunset
    Criffegirl skrev 2007-03-09 22:28:31 följande:
    The Sunset:  Tack för hjälpen...jag tror minsann att han sover än, efter lite ersättning och ny blöja så däckade han äntligen i SÄNGEN!!
    Men va skönt...Tur att jag höll tummarna..
    ♥ Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Criffegirl

Mmmm...synd bara att man inte har sambon hemma oxå. Han har jobbat helger nu i 4 veckor, gissa om jag är less på att vara ensam?!
    Även om man älskar att fördriva tid med sönerna så saknar man vuxenkontakt...speciellt på helgerna när barnen sover

• vildabebin

TUssetösen: Ja, jag kom på att jag inte var så tydlig iom att du precis innan hade skrivit om din lillkille som hade vänt sig..Å det är ju inte bara en bra börjat utan jättebra gjort, duktig kille!!!Är ju helt fantastiskt kul å följa alla framstegen..
    Det jag svarade på var om smakportionerna...hinner inte vara så mkt här inne så jag hamnar lite efter i diskussionerna =( Men då vet du hur det ligger till iaf =)

• molly7272

Tussetösen
    letar för fullt Älskar oxå Laban...

• molly7272

Någo som börjat med hoppgunga än & vad kostar de?

Hade en gammal hemma som jag inte litar på, sist
    jag använde den vr 1993 Med äldsta dottern.

• Mill06

molly7272- Vi har köpt en på babyproffsen, för 275:- Men Maja är så liten, hon når precis över kanten på selen med hakan, hon ser så söt ut Glad, tror att de är gjorda för lite större tjejer! Men hon gillar såååå  att hoppa!

• tjorvisen
    Mirremama: Vad är det för märke på din vagn?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Mirremama

Tjorvisen: det är en Emmaljunga scooter

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!