Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Morrn !

Äntligen fredag !!!!!!

Hur mår ni och magarna idag ? Bra hoppas jag.

Ja, vilken lång fika det blev Tess. Men tiden går ju alltid så fort när man sitter och pratar med folk som man tycker om, och sen så delar ni ju det att ni ska ha bebis, man kan prata bebis i timmar !
    Kul med en ny body !
    När ska du till BM idag ?

Jag ska till BM 10.30. Är lite nevös faktiskt, men jag vet ju att jag eg. inte har något att oroa mig för...

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

God morgon Mandel !

Jaså, det fortsätter att snöa hos er... Usch... Var är våren ???

Du kanske kan frosta av frysen som Tess gjorde igår ? Det är ju ett sätt att fördriva tiden. Eller städa ur köksskåpen ?
    haha, jag har bara en massa städ-förslag..
    Äsch, lägg dig på soffan, sätt på en bra film och gör absolut ingenting...

Ska ni göra nått kul i helgen annars ???

• Emmajohanna

M ska ha grabbarna hemma på middag imorgonkväll, dom ska fira hans 30-års dag. Så jag ska nog hem till min syster och äta middag och leka med barnen... .Annars är det inget alls planerat och det är skönt ! Bara slappa.

Du verkar vara en sportfåne, precis som jag !
    Tur att vi har tv här på jobbet, den står på hela dagarna och nu när det är massa skidor på tv så är det kanon !

Nu ska jag ut och göra några jobbärenden och sen åker jag till BM.
    Hörs senare.

• Emmajohanna

Tillbaks från BM.
    Och allt gick bra. Lille pyret hade bara hicka sist, för nu slog det så fint utan att något annat hördes. Skönt !
    Hjärtslagen låg på 130-135 och då är det ju en kille....
    Huvudet låg nedåt och var ruckbart...Coolt att hon kan känna det.

Jag är precis som du Mandel när det kommer till sporten. När det väl gäller något så tittar jag gärna.

Hur gickdethos BM Tess ?
    Och det låter ju jätte mysigt med det som händer på siljan. Hoppas ni får en mysig middag imorgon.  

• Emmajohanna

Vad skönt att det gick bra för dig med Tess !
    Ja, man kan ju bli lite förvirrad om man ska gå på hjärtslagen.... Men det är ju bara sååå kul att spekulera.

Mysigt att bebis vaknade när BM klämde på maggen. En sjusovare i magen kanske ?

Snooker har jag aldrig lärt mig att titta på. Mest för att jag inte fattar vad det går ut på. Röd boll i, rödboll upp igen... *förvirrande* .-D

Dags för lunch, hörs om en stund,
    kramis

• Emmajohanna

Gooood morgon !

Läget idag ? Och hur har helgen varit för er ?
    Blev laxen smarrig Lepa ? Och hoppas ryggen är lite bättre.

Var det mysigt i lördags Tess ? God middag ?  

Och du Mandel.... Promenad och virkning ? 

V 31 nu...Såååå glad !!!!  

*** med bebis i magen, v 31***
  • Emmajohanna

Äntligen funkar FL igen... Har ju varit tvungen att jobba hela fm.

Tess : Trist att maten inte var någon höjdare, det är så tråkigt när man inte är nöjd... Hoppas iaf att det var mysigt ändå.

Mandel :Usch då, hoppas huvudvärken går över.. En prommis kanske kan få bort det sista.
    hihi, bara 2 löner kvar... Det tänkte jag faktiskt på idag jag med !

Nä, nu är det lunch, är superhungrig och ska äta pizza som blev över från igår. mums !
    Hörs senare,
    kramis

• Emmajohanna

Här sovs det också på sidan, men det är inte lätt att vända sig nu... Vaknar varje gång och jag har precis som du Mandel att mina händer och fingrar domnar bort hela tiden. Fötterna också nu när jag tänker på det.
    Hur är det med kisseriet ? Måste ni upp och kissa på natten fortfarande ?
    Jag kissar inte på natten alls, desto mer påmorgonen dock.

Men håll ut tjejer !!!!!! Inte långt kvar nu !!! Snart har vi bebisarna hos oss. GALET !
    Hur mycket vi än längtar så kanske vi ska förska njuta lite av tiden som är nu... Trots att det är svårt.... ( pratar nog om mig själv här )

Hoppas du får tag i ett bra babyskydd Tess. Vet inte vad dom tar för det nu, men vi köpte ju vårat för "normalpris" och betalade 1100 ca...
    Men sen så hyr ju BB ut om ni inte vill köpa.
    Du får ta med dig blivande mormor eller framor när du ska handla saker till bebis, dom hjälper säkert till att sponsra lite... eller ?

• Emmajohanna

Vad bra om Tens kan hjälpa mot ryggen. Den används väl vid förlossning också ? eller har jag blivit helt förvirrad?
    Jag läser bara om EDA och lustgas.. Det är det jag vill ha..
    Vad vill du ha för smärtlindring ? *glömsk*

Det är tur att man har snälla föräldrar och svärisar som hjälper till... Det betyder mycket att dom vill hjälpa till att ordna saker till bebis.

• Emmajohanna

Mandel : Njut av att du kan sova hur MYCKET Du vill... 
    Är ingen tröttis, vaknar alltid tidigt etc... Men nog kommer man bli knäpp på kuppen när man inte får sova... Fast vi har väl alla beställt varsitt "skalman-barn"
    Äta-sova-äta-sova.

men vad säger du Lepa ! Har du varit inne på sjukhuset din stackare ! Vad skönt ändå att allt gick bra. Sa dom varför du hade/harsåmycket sammandragningar ? Och vad ska du tänka på nu ? Vila ?
    Nä, inte ska bebis komma ut än, hur mycket du än längtar... Några veckor till får h*n allt vänta.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3