Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Oj, missade ju helt ditt inlägg Lepa ! Sorry. Men nu har du loggat ur... Du kanske somnade om... Morrn iaf...
    Jag övade på andningen igår och M bara kollade konstigt på mig och sa att "DEN DÄR andningen inte skulle funka"... Vad vet han om det ??  
    In genom nästan ut genom munnen... Kanske funkar det inte när man väl ligger där, men man får väl iaf öva ??

Du leder drömligan Mandel.. Som vanligt...
    Ja, tittar man på Medium så kan man faktiskt drömma skumma saker efteråt.. Därför har jag slutat titta på det.... Blev ju lite rädd... sant faktiskt..

Jag drömde om middagen vi ska ha på lördag. Inget gick som det skulle, M bara gick omkring och gjorde ingenting och när gästerna kom så var INGENTING klart. Inte ens dukningen.. Mardröm !!!

Nope, det där med folsyra är endast i början sa min BM.
    Frusterande när ALLA säger olika......

*** med bebis i magen, v 31***
  • Emmajohanna

Tess : Ja, din kompis har så rätt... Man kan ju faktiskt inte göra så mycket. Bebisen ska ju ut på ett eller annat sätt... ( rimmar gör jag såhär på morgonkvisten )

Åh, grattis till v 31 !!  

• Emmajohanna
    Nä, vad 17 vet han om det...haha, tror precis som du att han kommer att skita ner sig när det väl är dags och att BM får ta hand om honom istället medans jag ligger där och andas så fint..

Öva profylax..hihi.... Ja, man andas rätt så tungt nu för tiden. Själv har jag börjat att snarka som en gammel gubbe... M får putta på mig hela tiden... 
    Hmmm. Har nog sagt det innan... Fundersam Minnet är såååådääääär just nu...

• Emmajohanna

Vad skönt att din sambo är så lugn inför förlossningen Tess. Han har ju varit med förr, så det underlättar nog lite... Det kan ju vara skönt med en som står bredvid och som bara kan peppa en.
    Tror nog innerst inne att min sambo kommer sköta sig exemplariskt Han kommer nog inse stundens allvar..

Gött med wok ! Och Janson !!!! Nu blev jag ju hungrig... Jag som har 2 timmar kvar till lunchen... Jösees...

• Emmajohanna

Nog kan det vara bebis som trycker uppåt Tess. Känner också så ibland. Lite obehagligt är det...

Måste jobba på lite här, så kanske hörs vi inte förrän på söndag.....
    Hörs vi inte innan så får ni alla ha en underbar helg !!!
    Glöm inte 2:a chansen imorgon...

KRAM

• Emmajohanna

tjena brudar !

Allt bra med er ? Söndag och allt... Har helgen varit mysig ?

Middagen blev jättelyckad igår, skönt !!! Man är ju lite allmänt stressad när man ska ha folk hemma på middag. Men kvällen och middagen avlöpte kanon och alla verkade ha trevligt.

Vilka fina värden du hade Mandel ! och 148 slag... En tjejis i magen...

Vi var på POP och Guppi idag och M valde ut mössa och body som bebis ska ha på sig från BB. Sååå gulligt när han gick där i affären och valde bland alla kläder...

*** med bebis i magen, v 32***
  • Emmajohanna

Låter som om din helg varit bra med Tess.

Förstår att det var roligt att träffa din syster och hennes barn. Gulligt att lilla tjejen var lite blyg för magen...

Men det är ju bra att du har TENS:en hemma ifall att du kan komma att behöva den. Hur funkar en sån ? Har ingen aning själv...

Ny söt ikon....    

• Emmajohanna

Morrn !

Måndag igen... Så säger jag varje vecka... Men det är ju en dag närmare. Härligt !

Vad duktig du har varit i helgen Mandel ! Sytt och fixat.
    Beträffande täcke från IKEA så har jag fattat det som om deras mått på täcke inte alls är samma om du skulle köpa täcke på tex. babyproffsen. Bara en tanke om måtten på påslakan etc...

Vad händer idag annars ?
    Här skiner solen idag och det är nästan lite vårigt i luften... Om dock än lite kallt...

Vad blev det för mat i fredags Mandel ?

• Emmajohanna

Ja, dagarna och veckorna går faktiskt fort nu, jag håller med dig Mandel !

Förstår att du inte kan åla omkring på golvet hemma och försöka fixa med tyget... Man är ju inte sååå smidig längre och det är väl inte så bra för din stackars rygg gumman. 
    Va ??? Träna ??? Ska man ha gjort det också ?
    Nä, har har man inte tränat nått alls innan grav. Ska träna... sen....

Ja, visst borde en filt räcka till både vagn och säng sen ? Det är ju ändå maj... Fast man kanske ska ha ett täcke hemma ifall att...

• Emmajohanna

Nä, inte ska du behöva vänta sååå länge på bebis Mandel. Du ska väl precis som jag få på BF:dagen. Inte en dag senare...

Ja, en platt kudde har jag också hört, så det ska inhandlas. Och en mysig filt till vagnen och sängen..
    Snart får ni ju vagnen mandel ! Spralligt !!!!! hihi.

Ordet "sedan" är underbart ! Kan användas jämt...

God morgon Tess !
    Ok, då är jag med ang. TENS. Hoppas att den kan hjälpa dig sen när du väl använder den.
    Vad ska du göra för kul idag då ?

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3