Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Morrn Tess !

Vad skönt att ha bilen när det är så kallt och snöigt ute. Då kan det vara värt att gå upp tidigt och köra sambon till jobbet.
    Hoppas fikan blir mysig idag.
    Och imorgon,.... Är det ett vanligt rutinbesök hos Bm ? Lyssna på hjärtat då ?
    Jag ska ju tillbaks till BM imorgon jag med eftersom hon inte visste om bebisen hickade eller om det var extraslag sist....

M kommer hem redan imorgon,.... Men ändå. Så det är ju ingenting jämfört med när din sambo var borta i 2 veckor...
    Ska ta det lugnt med skottningen, det är inte så mycket, men nu har det ju blåst så mycket så i drivorna är det ju säkert 30-40cm. Galet !

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

Det är så mysigt att lyssna på hjärtat tycker jag !
    Vad har hjärtslagen legat på hos dig ? Och magmåttet ? *nyfiken*

Vet faktiskt inte vad det innebär om detskulle vara extraslag. Hon sa inte så mycket om det för hon ville väl kolla en extra gång först.
    Men hon sa iaf att OM det är extraslag så får man åka tillsjukhuset och göra ett UL och sen vet jag inte.... Men oavsett hur MYCKET jag än vill göra ett UL så hoppas jag verkligen inte på det....
    Äsch, det var nog bara lite morgonhicka....

• Emmajohanna

Måste ju sätta igång en gissningslek nu då..
    Tess, ni får en tjej.
    Vad tror du att ni får ?

Morrn morrn Mandel.
    ooohh, blir nyfiken på pläden nu ju !! Släng i kort på både den och väskan snarast, vill se ditt mästerverk ju !

Japp, du är inte ensam om att drömma knäppa saker. Nu flåsar jag dig i nacken.
    Tror faktiskt på fullt allvar att jag är fl-beroende. Men man får väl passa på medans man kan och hinner.

Du kan väl virka en liten mössa eller nått annat sött Mandel... Det borde ju hinnas med ?

• Emmajohanna

Jag tror att vi får en pojk. Sambon med...
    Kan du inte lägga in våra gissningar i trådstarten Mandel ? Så vi har koll...
    Och kanske BF.

Hjärtslagen har legat på 140, 138, 140.

Mandel : Tror du är "king of virkning" nu så jag tror nog du fixar en liten mössa.
    Nä du... Du leder knäppa-dröm-ligan än sålänge.
    Akta den fina kottebodyn....
    Tänk att man kan drömma saker som är så verkliga. Nu det senaste tycker jag drömmarna är sååå verkliga. Ni ?

• Emmajohanna

hihi, gny som en hundvalp... Gulligt...

• Emmajohanna

tack detsamma Tess. Ha en mysig fika.  

• Emmajohanna

Ja, vi får fråga Lepa när hon kommer hit nästa gång.,.. Var är hon idag tro ???
    Kan ju inte ha nått annat att göra än att sitta här vid FL?

halsbränna, halsbränna !!!! i 2 dagar nu.. Samarin eller ?

• Emmajohanna

Tack för tipset ang. halsbrännan. Ska komma ihåg att köpa det när jag ändå ska till apoteket idag och köpa den där braiga oljan. Här ska det smörjas.

Ha en mysig dag så hörs vi säkert senare,
    kramis

• Emmajohanna

Tjenixen Lepa !

Ja jävlar ja..Du var ju på Ullared igår !!!! *avis*
    Skönt att det var så lite folk, det berodde ju helt klart på vädret så det var ju bra att ni ändå åkte ner... Om än som pensionärer...

Du fick ju tag på en del iaf... Dom där tvättlapparna ska vara jättebra enligt mina källor. Så dom ska du vara nöjd med.
    Tycker din inköpslista ser mycket bra ut och nu blev jag sugen på att åka till Ullared ! Men det blir i inte förrän i april....
    Såg du möjligtvis vad fårfällen kostade där?

Jag vetifan vad jag ska köpa för stlk på amnings-bhn. Dom säger ju att brösten växer som bara den efter att bebis tittat ut...

Jag var också på simmet igår och vi var också få. Många som inte kom pga vädret tror jag. Det var som du säger, mycket skönare när man inte var så många...
    Har ni många ggr kvar ? Vi har bara 2 ggr kvar nu. Det har gått fort.....

• Emmajohanna

Vad skönt att du kan få gå dit hur många ggr som du vill och orkar. *avis igen*

Ok, ska testa det där med hand-tricket när jag kollar på bh-n. Ska nog iaf köpa apotekets amn.bh till att börja med... Så jag har precis efter förlossningen. Den är inte så dyr heller har jag hört... Iaf att man mäter fel.

Vila så gott Lepa !

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3