Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Skoj med IKEA !!! Längtar tills vi ska till Ullared... Har inte köpt något på flera veckor nu ju... Shoppingtarmen börjar värka.
    Vad ska du köpa Lepa ?

Vi går inte på föräldrautblidningen. Den är visserligen bara 3 ggr, men mellan kl. 14-16 och både jag och M har massor att göra på jobbet... Så nope, vi går inte... 
    Tror dock att det blir föräldrar av oss med...  

*** med bebis i magen, v 31***
  • Emmajohanna

Nä, inga mer kläder nu, men det finns ju så mycket annat... Bla. det du skriver Lepa.
    Säg till sambon att ta fram stora plånboken nu då...

60 dagar är ju ingenting när man tänker efter. Jösses, snart ligger vi där och föder... En hörnsoffa...

Usch, måste jobba lite...
    Ha en mysig kväll om vi inte hörs senare.
    kram

• Emmajohanna

God morgon !

Här har det snackats babyskydd ser jag.
    Tycker att dom med bas verkar vara jätte smidiga och hade vi inte haft 2 bilar hade vi nog satsat på en sån....
    Hoppas du kan hitta någon vän som har en begagnad att sälja till er Tess. Det ska nog inte vara någon fara med beg. det är nog bara man själv som blir lite nojig....

Mandel din stackare !!! Inte hoppar vi över att läsa ditt inlägg...Man FÅR och SKA beklaga sig här ju....
    Du får nog prata med din sjukgymnast eller på Futb. om att du inte kan ligga på nån sida utan att få ont, du testar ju redan det där med kuddar så något måste man ju kunna göra.. Du får spänna fast dig så du enbart ligger på rygg kanske ?
    Eller en kudde under höften kanske ?? Äsch, vad vet jag...

Och ja,.....Fick inte ni kryssa i "skalmanbarn" när ni avlade ?

• Emmajohanna

Du med din stackare Tess.
    Önskar jag kunde ta lite besvär från er, jag själv mår ju faktiskt hur bra som helst... Lite små grejer, men jag ska inte klaga.
    Ta det lugnt med städningen, be din sambo ta städningen nu när du har så ont.

Skönt med en promenad Tess. Önskar jag kunde göra dig sällskap, vill inte sitta här inne på kontoret mera !!!! Vill gå hem.

• Emmajohanna

Önskar jag hade nått bra tips på sovställning men jag är helt borta i det ämnet... Fick du inga tips av nån i gruppen Mandel ? 

Tess: Förstår att det är svårt att hålla sig borta från att städa och dona hemma...Man vill ju liksom göra nånting... Försök att dela upp det lite, dammsuga en dag och ta toaletterna dagen efter tex. Då kanske det inte gör lika ont...Vad vet jag... Fundersam  

Jag ska ju "bara" jobba till 5 april, ca 5 ½ vecka kvar dit.. Inte så farligt.... Men JÖSSES vad jag längtar...

• Emmajohanna

Nog ska det pysslas !!!!!! Det hinns alltid med.
    Oavsett om mina ben svullnar till två tjocka "mastodont"-korvar så ska det pysslas hemma..

Dags för lunch... Hörs senare majmammorna.

Hur gick det med bloggen förresten Mandel ?

• Emmajohanna

Jösses, det finns en BF-november tråd nu !!!! Vi ligger före...
    Tänk när vi själva var så "nya"... Det känns såååå längesen.

• Emmajohanna

Ja, så vi ska inte hänga läpp....

Kul att läsa din blogg förresten.

• Emmajohanna

Ha en mysig promenad Tess !

• Emmajohanna

Morrn !

Läget idag ?
    Här sa dom att det skulle regna idag, men vad har dom för vädersystem ???? Det SNÖAR ju !

Har ni fått sova nått inatt Tess och Mandel ?
    Och var är Lepa ? Sover hon igenom dom sista veckorna nu tro ?

Vad bra att du fick skötbordet av din kompis Tess ! Det är ju kalas ! Synd att bilstolen var gammal, men förhoppningsvis så dyker det nog upp något... Håller tummarna.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3