Vi som plussade v34 version 3
Tjena Lepa !
Åh så ni ska ha monteringslördag !
Spännande. Behåll lugnet och tålamodet bara så går det nog bra.
Tjena Lepa !
Åh så ni ska ha monteringslördag !
Spännande. Behåll lugnet och tålamodet bara så går det nog bra.
Jag hade tänkt att tvätta kläderna när efter påsk när jag går hem. Ärväl i v 37 då... Oj, vad nära Bf det kändes..
kanske tvättar jag dom tidigare. Svårt att hålla sig... hihi.
När ska du tvätta Tess ?
hallå brudar !
Hur mås det idag ?
Nå, vad tyckte ni om Melodifestivalen igår ? Om ni såg den vill säga.
Jag gillar ju the Ark´s låt så jag är nöjd. Men Måns låt är ju också grymt bra.... Han såg dock lite övertänd ut när han sjöng...
vad kul att du fick handlat igår tess !
Du fick med det mesta låter det som och det är ju skönt... Hoppas ryggen inte är allt för ond idag.
Hemska människor på Barnens Hus Mandel !
![]()
Vadå 2 månader ?? Vet om inte att man räknar dagar, INTE månader när man är gravid.
vad fick du för svar tillslut då ?
Och hur gick det med spjälskyddet ?
God morgon tjejjer !
hihi, måndag igen..
Och nu har ju snart halva mars gått. Galet !
Har ni sovit gott ?
Själv drömde jag att jag födde en liten bebis inatt, men jag vet inte vad det blev för kön. Bebis kunde prata när den kom ut och jag frågade om jag skulle amma var på bebis svarade "nej, senare"
Sen la M bebis på kanten på sängen och såklart ramlade bebis ner på golvet. Men ingen skada skedd för bebis ställde sig upp och gick till fönstret och tittade ut.
Det var bara vi i rummet, inga BM eller nått.
Hjäääääääälp !!!!!
Vad är det för drömmar ?!
Vad duktigt du är Mandel på syningen. Har du tagit några kort på dina verk ?
Skoj att vagnen och resterande kommer i veckan !!
Då har du lite att fixa med denna veckan med.. Härligt ! ![]()
hihi, "typ 47 dagar"
Man har stenkoll på varenda dag nu och snart börjar vi nog räkna ner timmar också.
Självklart ska ni hämta grejerna samma dag dom ringer !!! Du kan ju inte gå hemma och veta att era fina saker står där i affären till ingen nytta.
Är nyfiken på det du sytt så säg till när du lagt in korten. Om du vill såklart.
Vuxendrömmar är inte fel dom..
Hade också en period då det var svettigt i drömmarna, men inte nu... ![]()
Ja, du kan nog lägga upp korten i bloggen. Eller göra en ny bildmapp som du kan bestämma vem som ska få titta i den. Vilket som alltså.
Ha en mysig prommis så hörs vi senare.
kram kram
Morrn Tess !
Hp nu alltså. Det känns bättre kan jag tänka mig... än att vara sjukskriven alltså....
Du stog säkert i någon konstig ställning när du grejade med byrån, hoppas det går över gumman... Du får ta det vackert med lilla ryggen...
Åh vad kul med besök hos Bm !! Berätta ALLT sen.
hihi, blir avis på era drömmar tjejer !
Vad kul att ni fick ihop säng etc Lepa ! Och man måste ju ha lite tålamod när man ska sätta ihop Ikea-möbler.
Klart du ska åka till Ullared gumman !
Jag ska ju till Ullared i april, kan ju kolla om dom har spjälskydd där.. Men du kanske hinner dit innan ?
Den där projektorn låter ju toppen. Ullared också ?
Här hemma är det jag som puttar och buffar på magen.. Och när jag gör det blir M helt ifrån sig och tror att jag ska skada och göra illa bebis..
När vi var hos Bm sist så kollade hon hur bebis låg där inne och då trycker hon rätt så hårt på magen. M höll på att svimma....
Japp, snart kommer kottarna !!!!
Svårt att fatta att man ska klara av att ta hand om en liten människa.... Men det kommer säkert att gå toppenbra.. Vi får peppa och stötta varandra här inne så gott det går.
Man lär väl inte vara som på små rosa moln hela tiden....har jag hört...
Och det lär nog bli en del fika i början... har jag också hört...
Så ladda upp frysen med bullar och annat gott.
Va ????!!!! Ska man motionera också ?
Ja, några varv med vagnen lär det ju bli iaf.... ![]()