Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

God morgon! Är en aning morgontrött :S

Har precis gått in på 20+0 så vecka 21 nu då :D Längtar tills magen blir större och större :D
    Just nu ser jag rätt så vanlig ut faktiskt, enda gången jag ser någon skillnad på min lilla mage är när jag precis har käkat.

Har fått extrema problem med min eksem, hormonerna gör att jag har kliat upp brösten :( Barnmorskan säger att hon inte kan göra något utan att jag måste till läkare. Han skrev dock bara ut två tuber med kräm till mig och den är nu slut!!!

Måste få tag på mer men att bara gå på läkarbesök kostar ju redan två tuber till... Lyckliga ni som inte har problem med huden :(

Ha det bra!

• Mommmy  Dearest

Lite update här då också då.

Vi har faktiskt precis köpt en Akta Graco med bas, Logico S. Det var planerat att vi skulle ta Duologic men den såg alltför obekväm ut :( Stackars fyraåring i sen sådan tajt bilbarnstol.

Så vi bestämde oss för att ta en för spädbarn och sedan en lite större för när den har vuxit ur.

Sylt, appråpå stora bröst ;) Jag förstår vad du menar! Hade exakt samma storlek som du tills nu :D HELT underbart! haha jag känner mig som drottningen i skolan :P Växer som en galning och mannen är helt klart nöjd med sina nya vänner :D

Ska gå och laga biffar nu :D ha det bra...

• Mommmy  Dearest

Åhhh vad avundsjuk jag blir på er! Ni har så fina stora magar redan :D Jag vill också ha en fin och stor mage...

Min syns knappt, jag är i vecka 21, 20+6 tror jag och det syns knappt någonting. Jag använder kläder som framhäver min mage men om jag skulle ta kort på magen min utan kläder lär jag se precis likadan ut som innan jag var gravid...

• Mommmy  Dearest

Jo du jag får hoppas på det :P Jag vill ju skryta med min gravida mage :(

Det är ju mitt första barn trots allt, känner mig fast mellan att se gravid ut och fet :(

• Mommmy  Dearest

Annki72, försår din sorg...

Rullgardinsflikkan, jag är i vecka 21 och ska in på 22 i morgon :( Ändå syns inte min mage :( Verkligen jätteledsen över det, så många av mina vänner som är gravida och som antingen har BF före eller efter är gigantiska!!

• Mommmy  Dearest

Haka på :D

Har precis käkat frukost, inte den bästa blandingen må jag säga :( Ett bröd med kaviar och sen stekt ägg med ketchup. Vem äter det på morgonen liksom?!

Har så mycket plugg att göra idag men självklart så gör jag nog inte dem...
    Vad har ni för er idag då?

• Mommmy  Dearest

Far min sa att vi skulle ut och äta och nu har jag suttit här i två timmar och väntat på att han bara skulle tvätta av bilen och sen komma.

ÅHH!! Jag är hungrig!

Ser att många av er har gjort mycket idag :) Tiden flyger iväg utan att man märker det, själöv har jag inte gjort ett skit...

• Mommmy  Dearest

Wow här har vi tydligen fruktsugna tjejer :D

Själv får jag extrema begär efter sura frukter :D eller inlagda frukter som absolut är tabu. Speciellt Fruit cocktails är SÅÅÅÅÅÅ GOTT!

Sen så vet jag inte hur mycket jag har gått upp, jag tror att jag har gått upp 3 kilo, det var i alla fall det vi mätte upp sist och idag är jag i 22:a veckan :D 21+2 Bebisen sparkar för fullt och klasskamraterna låter inte min mage vara ifred.
    De ska alltid pilla och känna och hålla. BLir en aning frustrerad men det är väl det osm händer när man är gravid i slutet av gymnasietiden :D

Ha det gott mammor!

• Mommmy  Dearest

Wow, ser ut som att de flesta brukar få lite ont nu :(

Jag får någon skum spastisk kramp i ryggen och dem kommer så plötsligt att det inte går att förbereda sig på det. Är det någon annan som har fått det? Det är precis vid slutet av ryggen, ungefär vid svanken och när det kommer gör det något fruktansvärt ont och sedan så släpper det...

Ush... hoppas ni har det bättre

• Mommmy  Dearest

Sex?!

Det är hemskt, jag har tappat lusten helt!!! Tydligen är det så att man blir sugen på det hela tiden eller inte alls.
    Jag blir bara väldigt irriterad har jag märkt, det är ganska hemskt för man vill ju inte skrämma iväg mannen :(

Plus att man är så klumpig, kan inte riktigt hålla igång så att säga. Kul för er som har det en aning bättre :)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3