Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

ja hellre ammning än att jag får sparkar i magen... verkligen sååå obehagligt nu när dem har blivit så starka. Och det är inte några få sparkar utan det är en konstant fight inne i min mage i flera minuter, sen avtar det och börjar igen...

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Pjhu!! har precis hunnit läsa ikapp er... Gud vad ni skriver, är borta några timmar och det är redan flera sidor +

Jag har egentligen aldrig haft problem med vikt och så tidigare, vilket jag tackar för. Senast jag vägde mig så visade det sig att jag har gått upp 4 kilo. Graviditeten har fått mig att äta bättre har jag märkt. Det är för det mesta frukt som slinker ned till magen. Har inte velat ha så mycket godis, urk...

Det jag verkligen har svullat på är glass och frukt
    Och sen detta med min helg v. 16 --- usch, jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, men jag tänkte höra med min BM om allting innan jag bestämt något.
    Helt underbart med lov. får kanske ta igen den missade sömnen.

• Mommmy  Dearest

håller med är ju redan hård i magen men usch vad hemskt om alla päron och bananer inte skulle slinka in. Det hade gjort ganska ont utan frukter...

• Mommmy  Dearest

det känns som en liten pojke i mig. Alla tror flicka men jag har en stark känsla av att det är en liten pojke...
    Nää nu ska jag sova lite, ta igen nattens grymtande och sparkande.

• Mommmy  Dearest

har inte kunnat sova alls när jag försökte.
    Mannen försökte stötta mig lite med att få mig att slappna av men lille rackaren i magen min vet när det är dags att reta upp mamma...

Får väl helt enkelt acceptera att jag inte får sova alls längre...

• Mommmy  Dearest

åhhh... fick äntligen sova ut HELA natten sjukt underbart...

lillen sparkade lika mycket fortfarande men jag var så extremt utmattad att jag inte orkade bry mig yay, imorrn går jag in i vecka 27 en vecka närmare slutet(början)

• Mommmy  Dearest

Babyland ringde idag vår barnvagn var klar för upphämtning!!
    Så vi hämtade upp den Sååååå fin, Edge duo kombi Jungle lime med sport chassit.
    Tog en evighet att sätta bitarna ihop, ganska komplicerat men det fixade sig. Det enda som fattas nu är bebisen...

• Mommmy  Dearest
    jo det är ganska kul att fippla med den men det är ju fortfarande sån lång tid kvar tills bebisen kommer.
  • Mommmy  Dearest
    GLAD PÅSK ALLESAMMANS!!!

Hoppas ni alla får en trevlig helg, själv ska jag ta och försöka förstå mig på denna graviditetsjuridik osv osv. Förstår inte alls hur dessa saker med Försäkringskassan fungerar men min mamma får väl hjälpa mig med det. På tisdag börjar min föräldrautbildning på X-ist.
    Kommer att bli spännande, tyvärr kan ju inte mannen följa med men hellre pengar.
    Ska förmodligen till Babyproffsen i Länna idag, får se om dem är en aning trevligare än Babyland på Kungens kurva... Går in i vecka 27 idag yay!
    Ha det gött med era magar!
  • Mommmy  Dearest
    LindaoJohan, ja det bemötande jag har fått där än så länge är inte direkt mysigt och hemtrevligt. Sedan vet jag inte om dem har fördomar mot unga mammor men det är en annan grej. Det vi har uppfattat är i alla fall att dem inte är så värst trevliga, inte mot OSS i alla fall. Sen så kanske dem bara hade väldigt dåliga dagar.

Emmyss, inte gravad och ingenting från insjöar eller östersjön osv....
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3