Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

självklart inte dem får tycka vad dem vill, jag ska ändå fortsätta med att sticka min mage under deras ansikten

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

hehe

annki72, du får gärna säga det om du vill. Första gången jag var på babyland i kungens kurva syntes inte min mage alls och jag frågade ganska mycket om bilbarnstolar och barnvagnar. Damen jag talade med verkade inte så intresserad om att ta den diskussionen med mig. Det verkade som att hon helt enkelt inte tog mig på allvar. Men nu syns jag där rätt så ofta så dem är väl vana vid mig nu. Dock blev jag ganska besviken men det är okej.

Sen fanns det en ung tjej där som arbetade där, hon verkade helt borta när man pratade med henne, som att hon inte brydde sig om att hon faktiskt jobbade. Då blev jag en aning förbannad. Den platsen skulle likväl någon som verkligen BEHÖVER ett arbete ta.

Länna var faktiskt okej Dem sa inte så mycket men jag fick hjälp. Damen hänvisade mig till och med till toys r us istället för dem Räcka ut tungan hon sa att dem hade mer fisher price än dem själva.

Oj oj oj, 16 mina damer, hehe... fast jag tycker nästan inte man borde kolla nå mer. Det är ju ofta att det finns unga mammor nu för tiden. Jag är ju trots allt 18, det är inte SÅÅÅÅ värst ungt längre.
    oops... lite väl långt.

• Mommmy  Dearest

för att lägga till,

det är helt sjukt att folk verkligen ser ned på en sådär. Jag tar ju min graviditet, min framtid och allt annat äckligt seriöst! Så seriöst att jag får min mamma att se dålig ut liksom. Det värsta var ändå då jag fick riktigt dåligt bemötande från läkaren på Ungdomsmottagningen efter att jag berättade om att jag ville behålla lillen.
    Hon trodde ju starkt på att jag skulle göra abort.

• Mommmy  Dearest

tack så mycket tjejer

ang larm, jag vet faktiskt inte om vi ska köpa det, jag funderar men ja... Min syster var såååå stilla och tyst när hon var liten att vi trodde att hon var död hela tiden, hon var bara väldigt lat och inte brydde sigom så mycket. hemskt när det händer. vad beror PSD på?

ang sötningsmedel, KLART mycket sämre än socker! socker är mer naturligt än sötningsmedel plus att vi forskade om det i skolan och tydligen framkallar ialla fall sötningsmedlet aspartam epelepsi... fast det var vad vi läste då..

• Mommmy  Dearest

mm... klart bra sida...

• Mommmy  Dearest

åhhhhh!!!!!! Skrikandes nu snöar det här i Enskede!!!! vad F*N! Jag har ju sett fram emot hela sommargrejen liksom och sen vaknar man med äcklig snö...

• Mommmy  Dearest
    Min graviditet - BF Fre 13 jul 2007
    Uträkning utgår från dagens datum: Mån 9 apr 2007
      Din graviditet startade Lör 7 okt 2006
      Din menscykel är ca 28 dagar
      Du blev gravid ungefär Lör 21 okt 2006 (ägglossningen)

Du har gått 184 fulla dagar av 280
      Du är i vecka 27
      Du har gått 26 fulla veckor och 2 fulla dagar (v26+2)
      Du är i 6:e kalendermånaden
      Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
      Du är i trimester två
      Du har 96 dagar kvar till förlossning

såg att ni la upp era dagar osv. Här är min... usch 96 dagar kvar, såååå långt kvar.
  • Mommmy  Dearest

guuud så avundsjuk jag är på era magar asså...

Min är grymt liten, fast then again, jag är bara 161 cm lång och vägde 54 i början av min grav. men det känns fortfarande som att min mage inte vill expandera sig...

• Mommmy  Dearest
    Beckah82, jo jag vet! Den bilden är tuff... men jag vill ändå växa till mig lite. Min moster som är ganska kraftig ska HELA jävla tiden påpeka hur mycket större hon är och att hon är gravid och blabvlabla (hon är inte gravid) hon säger bara att till och med hon ser mycket större ut och shit.... åhhh blir bara sur. Hon verkar inte förstå att jag gärna vill synas som gravid.

Ibland känner jag mig större än normalt men som nu till exempel så är jag yttepytteliten...
  • Mommmy  Dearest

haha jo det stämmer, den kommer över magen utan problem... växer väl till i slutet...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3