Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

haha åhh vad jag känner igen det där alltså :D
    Marcus idiotmorsa vägrade ge honom lite pengar till julen och till hans 20 ÅRS dag! Pengarna var menat till att köpa en lite nyare och säkrare bil till vår bebis så att vi inte behöver köpa en skitig som går sönder.

Det är liksom till barnets säkerhet, tyvärr är båda mina föräldrar helt körda när det gäller pengar, där går det tyvärr inte att få något hur mycket dem än skulle vilja ge oss. fast i lån och sånt.

Men hans morsa och hennes pojkvän ger Marcus syrra pengar för lägenheten, pengar för mat, pengar för krimskrams och nu ska dem betala för hennes körkort också!!!!! Hon är 22 år gammal! hon vill inte ens ha barn i den närmaste framtiden! Vi skulle vara överglada för endast 1000 kr om det så vore. Dem vill inte ens ge oss det och det är för vårt barns säkerhet :(

Becca: vi kan tyvärr endast lägga dit 18 000 - 20 000. Har inga pengar nu :(

• Mommmy  Dearest

om dem fortsätter så är det väl bara att säga sanningen till dem?
    Vår familj kommer inte att ta kontakt med er mer då du inte kan lära dig att respektera oss, för vad vi har och inte har?

• Mommmy  Dearest

Ehh jag blir så frustrerad!

Jag kan inte köpa plus-medlemskap!!! Det säger kortköp nekades(200) hela tiden! Vad fan är problemet! Hjälp mig någon :(
    Både jag och mannen har försökt att betala med båda våra kort men det går inte, någon som vet?!

• Mommmy  Dearest

Använder mest firefox men sen testade jag med vanliga internet explorer men funderar att dra in på opera också...

• Mommmy  Dearest

Men åh :( Jag vill ju så gärna, nu när jag äntligen hade bestämt mig :)

Jaha, nu är mannen nere och kollar på en ford mondeo, går rätt så bra verkar det som. Han sågar snubben där nere verkar det som. Han får väl ner priset en aning annars tror jag att den är vår idag :D

• Mommmy  Dearest

Jag får verkligen hoppas det :D men som det ser ut nu så är den i alla fall vår :D

Mannen som sålde bilen väntar nu bara på att bli upphämtad av sin vän :D så det blir väl en tur i den "nya" bilen till McDonalds idag :D haha!

• Mommmy  Dearest

:D haha lyckat!

Har precis kommit tillbaka från vår biltur till McDonalds :) Fungerade utmärkt och barnvagnen får plats!!!! Så härnäst bär det iväg till att köpa en barnvagn ;)

• Mommmy  Dearest

Jennsans, vi hade också 745:an :) askön! Vi hade dock 86:an i GLE :)
    Men idag köpte vi oss en nyare bil än dem vi haft tidigare. Tyvärr kunde inte budgeten ta oss högre än en ford mondeo 94.

Går skitbra och allting nyligen fixad så vi behöver inte oroa oss för den om ett tag i alla fall :)

• Mommmy  Dearest

Just det innan jag går och lägger mig för dagen tänkte jag bara säga att jag ska ut och storshoppa imorrn :D
    Många nya mamma tröjor får det bli, samt lite kläder till bebisen och sedan barnvagnen :D Sen har vi det mesta basics som behövs :D
    Pussar och kramar!

• Mommmy  Dearest
    jennsans skrev 2007-03-11 09:12:18 följande:
    teenpregnancy: jo 745 är bra bilar =) ser fram emot att få åka nya bilen =) dock får gubben min köra in den nu innan bebis kommer så att jag slipper bli stående *skratt*
    Jo, det får nog vara så, tyvärr fick vi sälja vår enorma 745:a för den hade jättemånga småproblem. Har man inte verktygen eller platsen att fixa det så att säga så är det rent sagt omöjligt
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3