Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Jo jag tänkte på det, bara att sälja det vidare om det inte passar mig. Eller ge bort det i gåva till vänninorna på föräldraubildningen...
    Deras småttingar kommer också snart. IHHHHH SÅ NÄRA!!!!!! JAG VILL JAG VILL ATT DEN SKA UT!!!!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

nu ska det bli lite Criminal Minds

• Mommmy  Dearest

jag är förbannad på mannen och kan inte sova...
    Måste sura av mig lite. 4 jävla år tillsammans och fortfarande vet han inte hur fan man ska hantera mig i sängen!
    ARGH! blev skitförbannad och han verkar inte fatta heller när man snackar med honom.

• Mommmy  Dearest

jag har märkt en grej...
    Jag har blivit så extremt trött på dagarna, precis som i början av graviditeten. Har sovit mig igenom dem dagar jag har varit ledig.

Skönt men ändå jättehemskt då jag vet att jag måste faktiskt hålla mig vaken genom enstaka dagar.

• Mommmy  Dearest

jo mitt järnvärde har varit ganska bra på siståne men nu är jag bara trött hela tiden.

• Mommmy  Dearest
    Rullgardinsflikkan, vi har haft uppe allting sen vi fick det Bara för att underlätta saker och ting, plus att få bort den äckliga "ny" lukten på saker och ting.
    Märkte att när vi satte upp skötbordet så stank det IKEA TRÄ över hela stället... Plus att det blev mycket mysigare här hemma, i väntan på snutten.
  • Mommmy  Dearest

min har ploppat ut halvt och ändå var den jättedjupt inne i början. Ibland är den ute och ibland inne...

• Mommmy  Dearest

ang järntabletter.
    Jag åt ERCO-FER dagligen sedan grav. början men dem är slut överallt i sverige enligt apoteket. Ringde till dem och frågade om leverans och vart de sista lagret fanns någonstans. Slut i hela stockholm i alla fall. Ringde min BM och hon sa att jag skulle börja käka DUROFERON istället för niferex för att den inte var lika hård på magen och den har fungerat lika bra för mig som ERCO-FER men å andra sidan så beror det ju på person till person.

• Mommmy  Dearest

åhhhhhhhh jag är trött, nödvändig info eller hur?

• Mommmy  Dearest

haha jag har märkt det Räcka ut tungan det är bara onödigt tjaffs hela tiden...
    Urk, vill sova men har TON av läxor att bli klar med, måste bli klar med allting, annars är det inga fina betyg.... måste beklaga mig över skola också...

• Mommmy  Dearest
    superasstess skrev 2007-05-15 21:20:15 följande:
    Jag är konstig, jag verkligen SAKNAR tiden i skolan då man hade en miljon läxor att göra. har aldrig varit någon riktig pluggis, men nu har jag insett hur bra jag hade det på gymnasiet.
    Haha! gud ja, jag lär ju sakna tiden med klasspolarna men INTE LÄXORNA och så fan heller att jag någonsin kommer att sakna min skola...
  • Mommmy  Dearest

Ja har man en skola man trivs i med människor man trivs med så är det en självklarhet att man saknar den.
    Hur ofta saknar man något som bara gett en missnöje och misstro på saker och ting? Jag är faktiskt besviken på mig själv över att ha valt denna skola men det är mitt eget dumma val.

Dock KOMMER jag att sakna alla klasspolare, dem är sköna och vi har knytit ett band sinsemellan oss. Det är vi själva medvetna om. Men jag vet också att om det skulle vara lagligt att bränna upp en skola skulle jag gladeligen göra det med min.
    Jag tål inte mina lärare och jag tål inte med deras jävla tjat om hur viktig just DERAS skola är. Jag känner att det är ganska mycket skitsnack runt allt dem säger och vet att jag säkerligen skulle få IG i alla ämnen om dem bara visste hur jag känner för dem...

Öppnar jag min käft innan jag fått mina betyg så är jag död, det är en grym värld i min skola. Stort jävla förtryck mot eleverna... urk... kanske märker att jag verkligen inte gillar skolan Räcka ut tungan

• Mommmy  Dearest

fortfarande jääääätte evighet tills juli orkar verkligen inte mer, har inget tålamod för 9 månader...

• Mommmy  Dearest

Jag har en fråga för dem som bor i stockholm.
    Vet ni vart man kan hyra en "festlokal" eller bara en konferenslokal med tillgång till kök och toalett här i stockholm?

För vår hyresvärd, familjebostäder har nämligen inte det så jag tänkte kolla med er lite grann om ni vet något.

• Mommmy  Dearest
    ROTFL

Jag tror inte att det gick så bra för mig...
    Måste bara kommentera att det ser ut som att denna smiley faktiskt runkar när han ligger på sidan...

Har nu ätit frukost, funderar på att trycka ner lite mascarpone med sylt hehe, ganska skum craving men men...
  • Mommmy  Dearest
    tbmh, måste vara jätte jobbigt Förstår inte hur du orkar med allting... Så mycket som händer just nu. Jag kan inte säga att jag förstår men jag förstår en aning hur det känns. Hoppas bara att du mår bättre snart, tänk såhär. Din mamma är alltid din mamma och kommer alltid att vara din mamma, oavsett om hon glömmer saker och ting ofta så är hennes känslor för alla fortfarande riktiga... *KRAMAR OM*
  • Mommmy  Dearest

of course, bara naturligt att alla ska få prata ut och säga hur dem känner

och självklart är vi alla här för alla, eller hur chicks?!Flört

• Mommmy  Dearest

appropå män så är min helt galet underbar.
    tidigare så delade vi på städningen, vi städade när vi orkade men han gjorde mycket utan att bli tillsagd. Nu när jag blev gravid masserar han mig vart jag vill, när jag vill. Han diskar, städar och slänger sopor. Skitgullig verkligen...

och nu har min bebis hicka och sparkar mig i revbenen...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3