Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

usch... jag är så trött på dagarna nu - helt absurt. Jag skulle kunna somna bara jag blundar.
    Gick till Gina Tricot idag för att inhandla en fin "någonting" inför min väns 19:årsdag på fredag Jag hittade en jättefin klänning/långlinne som hade jättefina pärlor på med ett sidenband precis under brösten.

Den var jättefin och passade perfekt över magen Det sköna är ju att jag kan använda den efter graviditeten också Skrattande Sen hittade jag ett par jättesöta skor på Skopunkten för 249:-, platta som är spetsigt där fram. Det hemska är att jag verkligen vill ha dem men jag har redan 20 par skor!!!! Alla lika fina och alla lika "jag ville verkligen ha dem", mannen är en aning sur för att jag ska vilja ha skor hela tiden Skrikandes åhhh det är hemskt att älska skor!!!

Har fått mina första bristningar *suckar djupt* såg inte ens dem i början men det är tre yttepyttesmå precis över muttisen, hur kunde jag få dem där?! Har inte ens töjt mig där...
    Så... nu har jag klagat nog Tack och adjö!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Åh herregud flickor vad ni skriver... orkar inte läsa igenom allt, får ta och göra det sen.
    Va hos BM igår mer eller mindre bra/dåligt...
    Mitt symfus - fundus mått låg på 23 (är i vecka 25, 24+5)
    Bebisens hjärtljud låg på 144 slag
    Till det jobbiga nu då, har ju börjat äta 2 järtablettisar om dagen, mitt järvärde sjönk från 107 ---> 99 Så nu ska BM prata med läkaren och höra med henne vad vi ska göra, annars får jag väl vräka i mig endast spenat, broccoli, leverpastej osv... *urk*

Nån annan än jag som dör av trötthet? Höll på att somna på psykologi lektionen igår, vår lärare såg inte så glad ut...

• Mommmy  Dearest
    Beckah82, Vad gullig du är... här har man fått sig sin egna dietist Räcka ut tungan Gud jag känner hur huvudvärken kommer krypandes... det förklarar isådana fall huvudvärken och yrseln som kommit på sista tiden.

Någon som vet en bra plats att käka på här inne i Stockholm? Orkar inte laga mat... nån som vill hänga med mig istället?? Helt ledig, uttråkad och urlakad...
  • Mommmy  Dearest
    L2K, åhhh... vad synd!!! Jag har verkligen ingentning att göra och jag måste käka nåt snart. Det jobbiga är att komma igång. Känns som att jag ska tuppa av när som helst. Har suttit och plåstrat om mina bröstvårtor i hela 20 min nu. och nu ska jag ta på mig kläder och gem ig iväg.

Brukar också äta på kungshallen men vad ska man äta då? Sitta och äta själv är inte sådär lyckat heller. Vill ju hellre sitta med någon Vi får helt enkelt ta det någon annan dag...
  • Mommmy  Dearest

mm... vi får ta och göra det någon dag

• Mommmy  Dearest

Jag ska på fest idag yay!
    Vet inte om jag känner så mycket för det i och för sig... Är den enda UNGA gravida där och alla kommer antingen att sitta och peta på min mage eller så kommer dem att totalignorera mig...

Ska till Lindex i Globen idag för att leta efter ett par jättegulliga mamma shorts
    Plus att jag verkligen måste köpa blodpudding nu... usch

• Mommmy  Dearest

Vi funderade också på att gå och kolla på bio, Mr. BEAN!! sååå skön!

Var på fest igår, GANSKA högt ljud var det, fick hålla en kudde framför magen för att dämpa ljudet. Tror ni det är skadligt med för högt ljud?

Sen har jag precis gått in i vecka 26 idag

• Mommmy  Dearest

Tack så mycket Jenna... jag får hoppas på att det var okej, ganska högljutt var det i alla fall, fadern till min polare hade ett ganska maffigt hi-fi system hemma. Inte litet någonstans...

Jag har gått in i någon slags depression har jag märkt. Den är inte långvarig men jag har definitivt känt mig nere på sistånde. Orkar liksom inte göra saker eller prata över huvudtaget. Jag ligger hellre hemma och sover än är ute, sen blir jag ledsen över minsta lilla grej. Vaknade upp ur en dröm där jag drömde att mannen och jag inte kom överrens, när jag vaknade var jag sur på honom och blev skitledsen för en kommentar han gav mig om skor!

Usch... vill att det här ska gå snabbare. Går på tok för långsamt. Sen måste jag hitta en fin gravidklänning i vitt också, någon med bra idéer? Boob har bara färgade mammaklänningar...

• Mommmy  Dearest
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-01 10:00:26 följande:
    teen pregnancywww.4mom.se/default.aspxmipaform.space2u.com/default2.aspInne på de sidorna finns brudklänningar för gravida ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    Tack så mycket Ska kolla in dem sidorna...

Jag har hittat en jättepraktiskt skötväska Funderar på att ta den, inge vidare snygg men grymt praktisk, gr8x baby traveller
  • Mommmy  Dearest

jag håller lite med dig mammab... Ganska jobbigt med en niomåndaders väntan.

Inte alls kul, dock har jag inte lika stora problem som du har med graviditeten, men jag kan hålla med om att det inte är kul med hela 9 månader. Nu har det liksom gått ett halvår. Bara sista biten kvar då

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3