BF Juli-07 Nr3

Själv ska jag göra en stor bukplastik, de kostar allt från 50-70 000 *hualigen*
Men förhoppningsvis uppfyller ja kraven å får sen via landstinget

Vi har oxå de där skötbordet med hyllan ovanför, tycker de e kanon! Har precis som mammab
Eller HADE iofs, har "fällt" upp sköthyllan idag å har numera en sniglar skötbord på toan där nere i stället.
Den här diktad hade/har vi i Sagas rum på övervåningen för den fick ej plats i något utav badrummen här ( vi har två ).
Orkar nämligen inte bära upp Saga för trappen varenda blöjbyte så nu ändrade vi de idag
Mitt bäcken är helt "fucked up".
Att tappa något på bebisen, skulle man nu göra det ( jag har aldrig gjort de å jag hade samma skötbord till Anton ) så landar de isf på bebisen ben eller mage bara. Bebis ligger bra skyddad under hyllorna
Jennsans: JAg önskar rapport imorrn efter UL så jag får veta att allt e bra
Tjejer, vad gör man mot alla sendrag i benen nattetid???
Inatt har jag fått de vid minsta lilla sträckning i benen Nästan så fort jag rört mig.
Så nu sitter jag här med värk i baksidan av låren å vaderna pga allla sendrag inatt.
Har haft de alla graviditeter, men inte som inatt. Hualigen.
Finns de något man kan göra??
Kramper pga låg ämnesomsättning - Tjaa jag har ju de men äter levaxin. Får se om en månad om värdena e bra.
Saltbrist- tjaa, de vet man ju aldrig
vätskebrist, ja jag e ingen människa som e populär vad gäller att dricka mycket, jag är urdålig på att dricka. Ska genast bättra mig!!
Jag kan förhindra att vadkramperna bryter ut helt, räcker att trixa med benet, men endå riktigt jobbigt att vakna av de flera ggr varje natt. Skönt att de "bara" är 4 månader kvar. *hualigen*
Hoppas de e bra med er tjejer annars, en annan har en grym huvudvärk idag.
Vad finns de för butiker på nätet som säljer mammakläder i strl 46/48 ?
Vet ni vad jag upplevde igår?!
Jag höll på å dona i ett förråd och två ggr då jag böjde mig framåt så kändes det PRECIS som om ja fick en pinne HÖGT upp i magen.
Undrar verkligen vad de var??
Om nu bebis sitter med rumpan neråt så är enda ja kan komma på att de skulle kunna vara, bebisen arm eller så.
Kändes PRECIS som en pinne.
Inte upplevt de här nån gång med de andra i magen. Men å andra sidan så låg dom inte som denna, för deras sparkar å så var utåt magen å inte neråt "fialotta" som denna parvel sparkar
Oj, ja den va billig!! Fläckar får man ju endå förr eller senare.