Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

Mjukis82 : ja gick inte ner ett kg efter dottern föddes :O va iof underviktig innan så vägde väll som jaskulle efteråt men endå tyckte de va lite märkligt :P tog nått år innan allt försvann haha

• Nathalie009

a jsute vad är den där TENS apparaten? var d den man itne fick använda förens riktiva värkarna kom eller? :S

• Nathalie009

jaha va kosntigt när ja väntade dottern så sm min BM att ja inte fick ha den förens riktiga värkarna kom :S då msåte hon sagt fel då .. va kostar en sån o hyra?

• Nathalie009

sådär ny magbild tycker man tar dom hela tiden fkatiskt veckorna går ganska så snabbt endå :P

• Nathalie009

vickyb men gud vad hemskt.. herreguud.... förstår inte mig på det där :S

En liknande sak hände en "Bekant" hennes barnbarn blev mördad av sin egen pappa o hans tjej för hon var svartsjuk på flickan som bara var 4 år.. stog om d i tidningarna kommerihåg d va så hemskt. hur kan man döda sitt eget barn för ens fru vill d

• Nathalie009

vickyb men gud vad hemskt.. herreguud.... förstår inte mig på det där :S

En liknande sak hände en "Bekant" hennes barnbarn blev mördad av sin egen pappa o hans tjej för hon var svartsjuk på flickan som bara var 4 år.. stog om d i tidningarna kommerihåg d va så hemskt. hur kan man döda sitt eget barn för ens fru vill d

• Nathalie009

Faktura verkar lite krångligt :S orka hålla på med det bara för +.. att man itne bara kan skcika in ett sms lr ringa :S

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3