Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

nääe dne här gångne känns de ju som d kan bli lite svårare å få samma kropp igen men d e bara ge sig fan på de.. efter förra förlossningen va d inga problem alls för mej kunde ha alla mina vanliga kläder nsätan direkt å va nöjd me min kropp faktiskt..

iof hade ajg tid att träna 2 timmar varje dag för dotterns pappa var sjukskriven o gick hemma.. d lär ja ju inte ha tid me denna gång =(

• Nathalie009

hehe.. aa ja har alltid vägt rätt lite så nu väger jag endå bara 61 å har endå gått upp 5 kg.. å e 172 så ja vägde ignetligen flr lite när ja vart gravid s får se va d slutar på sen efter v 38 då..

• Nathalie009

såå ska man till mvc snart då.. =)får se vart ja hamnar på kurvan denna gång.. me dottern låg ja på den understa linjken hela tiden å liten var hon ! =P

• Nathalie009

såådär dåå SF måttet var 24 å fosterluden låg på 132 =))

Med dottern hade ja juh sf mått 22 i samma vecka så lite skillnad är det iaf=)

• Nathalie009

haha=) mja man vet adlrig:D alla här ska ju ha killar så då msåte ju ngn få en tjej tycker jag:P

Men dottern hade adlrig hjärtljuden under 140 så vem vet..

Fast förra gången låg hjärtljuden på 146 så d varierade rätt mkt! fast då var den iof livlig som tusan därinne haha..

• Nathalie009

nån här som käkar T. Niferex?? underar om man mår illa av dom o vad sdom kostar..BM sa åt mej o köpa dom nämligen..

• Nathalie009

okej.. Fan vad dyrt.. sräskillt när man inte har pengar.. bläää.
    aja hoppa bara inte jag mår illa av dom käkade hemofer förra gången å då mådde ja skitilla

• Nathalie009

nån som vet ifall man kan ta Niferex och Mitt val kvinna samtidigt lr ska man vänta ngra timmar??

• Nathalie009

nää blääh e aldirg sugen på frukt:P va de nör ja väntade evelina men verkligen inte denna gång

sägs väll att amn vätnar en tjej om man e sugen på frukt??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3