BF Juli-07 Nr3
Mammab: får man ta ut F penning så mkt tidigare?
Jo jag vill jobba jag med men dottern har itne fått ngn dagisplats änn efter vi flyttat..=/ Skittråkigt...
Men har du jobbat innan lr får du lägsta F penningen då eller??
Mammab: får man ta ut F penning så mkt tidigare?
Jo jag vill jobba jag med men dottern har itne fått ngn dagisplats änn efter vi flyttat..=/ Skittråkigt...
Men har du jobbat innan lr får du lägsta F penningen då eller??
Mammab: va får man? det visste jag inte då ska ja också göra det.. hade ingen aning trodde man fick ta ut bara 10 dagar innan BF.. :S
Aa jag kommer iof också få lästa men det är iaf 4 tusen mer än man har nu
Föresten när får man Moderskapsintyget från BM? JAg var där efter UL i v 17 men fick inget då å tänkte inte på det, ska dit nästa gång den 4de april hoppas jag får det då eftersom F kassan e sååå sega...
aah det är skönta tt ajg har kvar så mkt från dottern.. Vagnen köper vi ingen ny har ju Evelinas vagn och hon kommer ju vara nästan 2½ när bebisen kommer så ska skaffa en stå bräda bara..
bilbarnstolen har jag kvar också o gåstol å sånt.. d e skönt att man slipper köpa=)
OJ, ja vkelrigen eftersom jag vill ta ut F penningen innan BF... å F kassan e ju så sega... så msåte nog fråga när jag e där nästa gång.. bara ja inte glömmer d har ju så pinsamt dåligt minne.. :P
mammab : ah okej jo men då ska ajg ta ut också.. Fast F kassan e väll såå sega på att dela ut pengar för med Evelina så fick jag pengarna 2 mån efter hon va född å då fick jag pengar för 2 måander men endå..
a jag tror jag har typ 3 dagar kvar från evelina men d e väll ingen ide att ta ut.. haha.. Det enda ja får nu e halva barnbidraget för hon bor hos sin pappa varannan vecka sen får ja underhållsstöd som F kassan betalar ut..
Vekrligen skittrist å va utan pengar blää....
jaa jag fick också pengar bnär ja fyllde år nsätan 3 tusen men tråkgit nog gick de åt till räkningar å sånt d va precis när vi flyttat in å hade renoverat :(
näär kolla lite tv nu då.. hem till gården börjar. haha.. såpa nörd som man blivit när man bara är hemma .. :P
har bara gått upp 3 kg soo far.. v 23 nu
Hur ere med solarium? E det bara risk för pigmentfläckar o sånt inget skadligt för bebisen???