Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

MORRIZ: Nej jag va livrädd för o bli snittad men d slutade i akut snitt å efteråt va d jätteskönt ångrar inte d alls ja tyckte inte d var jobbigt lr så det gjorde övll lite ont i början men man fick ju smärtloindrande så ja skulle vekrligen föredra å bli snittad igen men får se.

Fat jag hade ju värkar i ett dygn så förlossninge nkändes ju vekrlig vet inte hur d skulle kännas å bara åka in o bli snittad d e det jag funderar på också =/

• Nathalie009

jag vet iaf att jag vkelrigen inte vill föda på huddinge sjukhus och att jag SKA ha ryggbedövning denna gång :P

• Nathalie009

Haha ja det är ju skoj jag har inte hunnit jobba alls än har pluggat bara så kommer få lägsta FP som förra gången så d blir runt 4200 i måanden.. WOohoo :P
    Tur att vi har så himla låg hyra då! haha,.

• Nathalie009

Ni som är hemma på dagarna.. va gör ni för att få tiden o gå?
    Har ju dottern varannan vecka men när hon inte e här vet ja itne va jag ska göra d e ju så himla tråkigt :P

• Nathalie009

Teenpreg: Men man kan ta ut FP en månad inna bebisen är beräknad d gjorde ialafall jag när jag väntade evelina fsat då kasnek d heter havandeskapspenning? ja vet inte men pengar fick jag iaf

• Nathalie009

Ni som är hemma hela dagarna vad äter ni till lunch jämtt? e så svårt o komma på va man ska äta när man sen ska käka middag också :S

• Nathalie009

ookje tack för svaren=) a idag orkar ja inte laga nått å fanns inget ifrån igår så det blir väll mackor lr nått kasnke nån varmakoppen soppa:P

• Nathalie009

nää gud ajg tycker bara det ska bli SKÖÖNT å va höggravid när d e sommar.. tyckte d va så jobbigt å va höggravid med evelina när d va jan-feb så mkt kläder ingen jacka som passade å tjocka tröjor hela tiden.. ska bli skönt å kunna ha kjol å nått linne bara!

Så har man ju ngt att få tiden o gå med ligga o sola å bara va ute

• Nathalie009

mammab woho en till som itne har inkomst;) men får du lägsta F penning lr ahr du jobbat tidigare?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3