• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Jag tror också att man går upp mer vissa veckor, bara senaste veckan har jag exploderat med 2 kg...förstår inte vad de kom ifrån...?!

• Jessa6

Nu ska jag nog koja jag med, ska se om det är något på tv man kan glo på förutom hockey...God natt tjejer!

• Jessa6

detta är mina resultat...gasnka jämnt...

You have a 45% chance of having a boy.
    And you have a 55% chance of having a girl.

• Jessa6

Nu är jag tillbaka efter glykosbelastningen och allt var bra, hade nu 4,2 i jämförelse mot i måndags på 9,2, snacka om skillnad, var något jag ätit som var riktigt onyttigt tydligen. Efter belastningen hade jag 7,2 så allt var bra, skönt!!

• Jessa6

Min lill* snurrar inte runt så mycket, mer vrider sig, ligger nog med huvudet nedåt och sparkar uppåt, har gjort nästan hela tiden men det är kroppen som ligger antingen på höger eller vänster sida.

• Jessa6

Vilket underbart väder det är här i Hlamstad!! Städat och sen suttit på balkongen i 2 timmar, nu ska jag in till stan och göra av med lite pengar!! Man är så glad sådana här dagar!! *tjohooo*

• Jessa6

Nu orkar jag itne läsa allt osm skrivits, är ju en grymt aktiv tråd det här, har varit på stranden idag och suttit i min brasse och satt och kollade när min sambo stampade sandorm. Han skulle ut och fiska så jag passade på...

Helt underbart väder idag med! Sol på snoken har man fått och en ny hårfärg, lite vårblond med slingor har man fått, känner sig mycket fräsch nu!!

I morgon går jag in i v 27...vart tar tiden vägen...?

• Jessa6

Jag fick också fråga om mitt intyg.
    Ang sex får jag itne heller ont, är lite mer osmidig nu bara och vissa ställningar är gasnka svåra...

• Jessa6

VI är väl ganska överrens om flicknamn, både förstanamn, andranamn och tredjenamn men killnamn är jättesvårt. KOmmer på andranamn och tredjenamn eventuellt men förstanamnet är skitsvårt. Min sambo sa igår Sebastian, det är ganska gulligt med jag vet inte än...Jag har en hel del på lager men inget än jag säger WOW till...

• Jessa6

Ja vi med, Bastian gillade jag inte alls, klingar inte bra i mina öron. Snacka om att man har olika smak, tur är väl det, annars hade alla hetat samma. Men visst är det lättare att hitta flicknamn. Om vi får en flicka ska hon heta
    *Ebba Anna Linnea*
    Tilltalsnamn Ebba, Anna efter mig och Linnea efter min mormor.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3