• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

solstraalen. Usch då, låter inte så roligt, hoppas du kryar på dig snart!

SannaKaarina: Ja det är ju ganska skönt att jobba, få det sociala med, tycker det är ganska långtråkigt att gå hemma, helst när man mår bra, har man problem förstår jag det, men jag har så svårt att få tiden att gå. att vara ensam hemma är ju pest och pina, förstår att du vill jobba, snäll arbetsgivare iofs du har! Här vill de gärna att jag jobbar in i det sista...Vilket inte jag vill...

• Jessa6

Hallonfot: Det är väl adrig bra med hjärtklappning, ett stressrealterat med, bebisen kan ju känna av om man är stressad med, tycker du kan gå ner till heltid iallafall. var rädd om dig och den lill*. Jag är timanställd på två ställen nu så jag jobbar ungefär heltid. Vissa veckor blir det mer och ibland mindre.

• Jessa6

Hallonfot: Det är tråkigt i längden att inte veta hur mycket det blir varje vecka men jag kan stå ut nu när man vet att det inte är så långt kvar. Mitt ena jobb är stående och ganska stressigt medans mitt andra är sittande och man kan ta det i sin egen takt.

• Jessa6

Gott med mat hos mamma!! Vi ska till svärmor vid halv fyra och äta våfflor *smaskens*

• Jessa6

Jag ska till bm i morgon med och lyssna på hjärtljudet, ska bli spännande, de säger att det låter som en häst som galopperar Var ju ett tag sen man var där så det ska bli kul!!

• Jessa6

Här är också grymt väder, strålande sol +13 grader i skuggan, vindstilla!! Tyvärr sitter man inne på jobbet men bara 1,5 h kvar nu...Sen blir det våfflor!!

• Jessa6

Vi ska inte heller ta reda på könet, får bli en överraskning helt enkelt. Jag skulle kanske kunna tänka mig det på nästa barn men varken jag eller pappan vill nu.

• Jessa6

Idag har jag varit och lyssnat på bebbens hjärtljud, härligt, slog på som attans, i genomsnitt låg det på 140 .
    Jag själv tog ju en del prover med.
    sf-mått: 23 cm
    blodtryck: 100/60
    hb: 128
    blodsocker:9,4!!
    Ska göra en sockerbelastning på måndag, hoppas verkligen det har gått ner då...
    Vågde mig med och idag minsann hade jag gått upp 7 kg...*huaaah*

• Jessa6

Grattis till killen SyrranH!!

Jag gjorde en blodgrupps...vad det nu heter idag med, får väl veta det nästa gång vad jag är. Vet att jag är positiv någonting...A eller 0...

• Jessa6

Vad är mycket att ha gått upp i vikt nu? Jag tycker att mina 6 kg är ganska mycket men det är kanske fr att jag är så kort (1.58) och de syns så mycket på mig. Mitt sf-mått var på 23 cm, så magen är ju normal...

Om man har ett högt sf-mått, betyder det då att bebisen är större än en som har ett mindre mått? Någon som vet?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3