• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Här i Halmstad är det strålande sol!!!

• Jessa6

Jag har precis fått jättegod potatismos med korv och gurkmajjo här på jobbet! Mätt som f-n nu!! Jobbar till elva ikväll och börjar 7 i morgon bitti, sådär kul när man sks vrida fram klockan med, en timme mindre sömn, som om det inte är tillräckligt lite innan...

• Jessa6

JAG ÄLSKAR DET!!! Säger jag nu, om ett par månader kanske det blir annat ljud i skällan!! Nej jag har verkligen inga problem med det, inget hoppande i humöret, knappt gått upp något, inga krämpor (än) så jag ska verkligen inte klaga!!

• Jessa6

teen: Varför är det så långtråkigt då? Jobbar du inte eller hittar på annat? Jag är timanställd men jobbar ganska mycket ändå, dock ej heltid längre och jag tycker tiden går så snabbt att jag hinner knappt med, vill ju njuta av denna tiden.

• Jessa6

Calylite: Lite kul liknelse med glassen

Nu har man "sovit" en orolig natt för att jobba morgonen idag. Slutade kl 23 igår, tog mig hem, sen vred man ju fram klockan, somnade och vaknade vid halv fem att grannarna bråkar. Lust att ringa på deras dörr i morse när jag gick vid 06,40 bara för att jävlas. Vaknar jag, sover jag jätteilla sen när man vet att man ska upp...Hoppas de inte löste det där bråket...

• Jessa6

Visst går det fort, i morgon går jag in i v 26! Fatta alltså, "bara" 14 veckor kvar!! Det går ju jättefort! Och nu när det är vår med, helt underbart! Massor med fester och akriviteter famför mig, nästan varenda helg är upptagen fram till 10 juni!!

• Jessa6

Halloonfot: Nej jag har inte dragit ner så mycket än, blir 6 dagars jobb nu på raken... Tänkte ta det lite lugnare i maj och juni. Mår ju bra så än så länge går det att köra på så här. Jobbet är väl sådär, det är de festiliga akitivteterna som händer på helgerna som är det roliga!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3