BF Juli-07 Nr3
Jag mätte ju sf idag och har 26 cm i v 29. Alla säger att jag är så stor men det är jag ju verkligen inte då...
Jag mätte ju sf idag och har 26 cm i v 29. Alla säger att jag är så stor men det är jag ju verkligen inte då...
L2K: Det går itne så bra, har bokat tid till avlivning i morgon halv tre, kan knappt kolla på honom, känner mig så skyldig och nere, man gråter en skvätt då och då... Bild finns på honom i galleriet om du vill se honom, hn är jättefin...
Datorn krånglade men nu är mina katter inne på bild, Zorro är den grå som måste till katthimlen...
Tack Donna69 för de värmade orden om min mage, det behövs verkligen nu
Prinsessan: De är blandraskatter, inte rena raskatter. Den grå är blandning av skogskatt/angora/perser och den svarte är en blandning av skogskatt/birma, så de är en salig blandning men goa ändå.
Jag får väl vara glad att jag har kvar den andra katten, han är världens snällaste och lättaste katt, aldrig gjort något bus, fäller nästan inget och jamar knappt, tyst och lugn.
Grattis till killen Beckah!!!!
OT igen men nu har jag varit och avlivat min lille kise... Det är nog det värsta jag har gort i hela mitt liv, tårarna är slut och det bara svider i ögonen. Men det var bäst så, man får tänka så. Sambon hade gjort en liten kista på jobbet och skrivit på när han föddes och dog, sen plockade jag lite blommor och vi begravde honom hos min mormor i det fria...
Någon somv et hur lång tid efter att man har skickat sitt moderskapsintyg som man får papper från FK?
Det var nog en månad jag skickade in mina papper. Jag fick be om det hos bm.
Vi ska gå till soc innan barnet är fött och skriva på faderskapsintyget så har man det gjort.
Vickyb: Nej man behöver itne vara gift, man behöver itne skriva på papper om man är gift har jag för mig...
mammab: Har du inga snälla fröäldrar eller svärföräldrar som kan köpa vagnen till er?, mina föräldrar har köpt en City Jet till oss