BF Juli-07 Nr3
Grattis Jonali!!!
Grattis Jonali!!!
Jag har också en som är jättelivlig, snurrar och sparkar och bökar runt. Har verkligen varit hela dagen idag!! Ska lägga mig nu så då blir det väl ännu mer, svårt att koncentrera sig på jobbet bara när man har en som flyger runt som en galning i magen!!
Idag är jag ledig, sak putsa fönsterna För jäkla tråkigt...Men men det MÅSTE göras..
Igår fick en kompis till mig en liten pojke, det gör ju inte att man längtar mindre till sin egna lill* plutt kommer
Ny bild i galleriet v 28 (starka bilder) om någon vill se...
linper: Nej jag tyckte inte heller att den drickan var så hemsk...
Idag var jag på HM och köpte nya byxor, två par blev det, ett par svarta highwater och ett par vita lite mer baggyhighwater. Perfekt!!!
Herregud Vickyb vilken kväll, låter inge vidare kul,låter ju ltie som en panik eller ångerst attack...
Asså jag har så satans ont i ryggen, på ena sidan och ner i svanskotan. Känner det när jag går och när jag ligger ner. Fattar inte det, kan det vara foglossning tro, är inte en muskel tror jag för det sitter precis där det är hårt nedanför svanken... Vad tror ni?
Var hos bm idag (v 29 idag) , allt var bra
bebbens hjärtljud: 150
blodtryck 100/50
socker: 5,2
hb: 139
sf-mått: 26 cm
Grattis syrran!
solstraalen:Jag har ngen aning hur man kan få så lågt men det var ingen fara, bara akta så att jag inte blev snurrig i skallen...
Detta är helt OT...jag har en katt jag kasnke måste avliva... Han har helt fått frispel och ska döda den andre katten jag har, har varit så här sen igår, kan inte ha dem i samma rum, någon som har lite tips? De är kastrerade hankatter båda två och innekatter. Den ena är 7 år och den andre är 3 år. Det är den gamle som är helt galen...