• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

En flicka eller pojke? vad var det en solklar??...Min bebbe på Ul hade ganska smal haka med runt huvud och ganska brett mellan ögonen...undra vad det betyder..?

• Jessa6

Aha fuling där...tror det är en liten tjeja, har för mig det sen tidigare i tråden! Jag har kollat en massa skrock och lite från pojke och lite från flicka passar in på mig så det går inte att gissa...hmmm..

• Jessa6

LindaoJohan: Nej jag tror inte att man gör det, man räknar nog allt. FK är ju experter på att räkna alla dagar även under fp...

• Jessa6

Jag köpte också mina gardiner på gekås, jättefina! Kostade 79:- för två har jag för mig, ska snart dit igen så att jag kan byra ut resten av dem (och fylla på lite i bebbeförrådet)

• Jessa6

Nu ska jag snart på after work trots att jag inte jobbat idag , sambon är fortfarande sjuk och det är så tråkigt att sitta själv här hema, ger mig ut och umgås istället! ha en trevlig kväll tjejer!

• Jessa6

Vi har precis köpt en ny bil, en opel astra combi enjoy-06. Inte för stor och barnvagnen går in där bak, perfekt!!

• Jessa6

Jen2006: Vi har också tänkt att gå på profylaxkurs, har precis öppnat en massa kurser här och allt som kan hjälpa till är bra!

I går var jag på födelsedagsfest, sådär kul, jag åkte hem efter två timmar. Var väl 20 personer och 9 av dem röker. De tyckte att det var så kallt ute på balkongen och tjatade sig till att få röka i köket och det fick de till slut för han som bor där. Man kan ju säga så att lägenheten fylldes med rök, han har ingen fläkt utan bara en lucka (ni vet i gamla lägenheter) så då drog jag hem, så jäkla äckligt!!!

• Jessa6

Vickyb: Låter inte alls roligt, kan ni inte prata om det och se om ni kan komma fram till något. Bara berätta hur ni känner inför allt. Kanske kommer ni fram till något gemensamt. *kramar om*

• Jessa6

Giafia: nej men vad är det för en latmask, en spark i rumpan skulle han få minsann! Vad har han för anledning att inte göra lika mycket som du? Tur att man har fått bukt på sin karl som gör lika mycket som jag hemma, en del tjat ibland behövs iofs, de ser inte när det behövs dammsugas ex verkar det som...

• Jessa6

Just nu sitter jag på jobbet och äter kexchoklad Inte så nyttigt, får ta lite kvällsmat snart. Jobbar ända till elva *pust och stånk* men är ledig i morgon så det får man väl ta då...Hat med mig "På smällen - från A till bebis" Himla rolig bok! (gillar inte böcker annars, läst för många fackböcker när man pluggade)

Antingen tycker min bebbe att jag ska gå hem eller att det är kul att jag är på jobbet för den sparkar åt alla hll, har hållt på sen jag kom hit.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3