• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Jag kan fortfarande ligga på magen och sova med ett ben uppdraget, om inte bebben gillar det så sparkar den mig i sidan så då är det bara att flytta sig. Annars hamnar jag automatiskt på ryggen nuförtiden till min sambos förtret eftersom jag gärna snarkar då -D

• Jessa6

Glad Påsk allihopa!!

Idag har jag varit på Babyland och gottat mig i alla bebbesaker, köpte en söt liten body till, finns i mitt galleri, tyckte den var rätt cool!!

• Jessa6

God morgon alla gravvisar!

Idag har jag varit uppe sen halv åtta, tvättat och grejat, sambon tog fram frukosten och jag fick blommor, påskägg, andel i bomben på lördag (hoppas jag vinner massor)och marsipankycklingar. Till hemmet hade han köpt en liten glasboll man hänger i fönstret med en liten kyckling i och smyckat två av mina ljusstakar (sådan man lägger saker i beroende på årstid) med små kycklingar som låg på lila fjädrar Blir man glad eller, han är den bäste jag vet min slskling!!

• Jessa6

Oj vilken mage Beckah!!

Jagf har också ny magbild from i dag i mitt galleri, under starka bilder, jag fattar inte hur man gör för att få in det i meddelandet.....

• Jessa6

God morgon!
    En som varit vaken sen strax innan åtta, sambon skulle ut och springa och grannen började med snickeriarbeten...*suck* jaja får la fixa lite frukost nu, började med att nalla i påskägget vilket kanske inte är så bra... Ikväll blir det grillning i goda vänners lag!

• Jessa6

mammab: Byt läkare, bättre det än att du ska gå och ha ont i huvudet allt för jämnan....

• Jessa6

Inget kul på tv, blev att rasta oss med lite "vuxenlek" i soffan istället Nu ska vi gå till goda vänner och kolla film, ha en trevlig kväll tjejer!

• Jessa6

Du har gått 189 fulla dagar av 282
    Du är i vecka 28
    Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0)
    Du är i 6:e kalendermånaden
    Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), läs mer här
    Du är i trimester tre
    Du har 93 dagar kvar till förlossning

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3