• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • zandrisen

Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!

• Tania

Zandrisen: JAAAA.... det känns jätteskönt... och ger mersmak

Nu vill jag genast rensa ur förråden där uppe och sälja mer saker.
    Det är så bra med sajter där det är gratis att annonsera.
  • Vos

Nu ska här nattas, jobbar sista dagen imorgon. Sen är det bara att vääääääänta på bebbe

Godnatt

• Tania

Och så är det jättespännande varje gång man sätter sig vid datorn... har jag fått nåt mail än!!??!!

• copernicus

hej tjejer!
    ser att ni pratar förlossning
    blir så fnittrig när jag läser om de som tror att de kan prata under förlossningen och att de ska göra si å så {$lang_emotions_dreamer}

jag hann ingenting förra gången och jag hade "planerat så" dessutom kunde jag inte prata hur jag än försökte! sa bara ett par enstaka ord på hela tiden.

Har hoppats på en lika enkel förlossning nu med, men detta barn vill ju inte vända sej så vi får väl se!

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • Prinsessan Zelda
    zandrisen skrev 2007-05-17 22:00:00 följande:
    Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!
    alltså det är mer generad man blir av att höra sånt. Känner  mig verkligen inge fin ut som kroppen är nu. Ok, jag har ju inte gått upp så mycket i vikt, men jag längtar så efter min vanliga mage och bröst. särskilt nu till sommaren. Visserligen är det fint med gravidmagar som putar ut, men jag har så många sommarplagg jag älskar som jag inte kan ha. Klänningar, kjolar osv.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • zandrisen
    tbmh skrev 2007-05-17 22:03:02 följande:
    Och så är det jättespännande varje gång man sätter sig vid datorn... har jag fått nåt mail än!!??!!
    Så känner jag med, men då är det mest om jag "vunnit" nåt... Är nog beroende tror jag...Generad Meeen, jag har gjort en hel del kap måste jag säga, också!
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-17 22:07:58 följande:
    alltså det är mer generad man blir av att höra sånt. Känner  mig verkligen inge fin ut som kroppen är nu. Ok, jag har ju inte gått upp så mycket i vikt, men jag längtar så efter min vanliga mage och bröst. särskilt nu till sommaren. Visserligen är det fint med gravidmagar som putar ut, men jag har så många sommarplagg jag älskar som jag inte kan ha. Klänningar, kjolar osv.
    Ok, jag kan förstå dig till viss del... Har faktiskt bytt garderob helt och hållet, mina vanliga kläder ligger inne i en garderob i dotterns rum så att jag inte ska se dom och sörja...!

Cop, hur är det med maggen idag då?
  • Tania
    "Så känner jag med, men då är det mest om jag "vunnit" nåt... Är nog beroende tror jag...Generad Meeen, jag har gjort en hel del kap måste jag säga, också!   "
    Jag har lagt bud på påslakansetet som du tipsade om men jag mailade även säljaren och bad om att få köpa det "privat" och på en gång. Frågade vilket "köp nu"-priset var så jag hoppas att hon/han svarar fooort
  • zandrisen
    tbmh, va bra! Tänkte nästan att det skulle vara kul att ha både ock liksom! Hoppas du får köpa det utan en massa budgivning!
  • FruRundberg
    annki72 skrev 2007-05-17 13:52:57 följande:
    Charlie, det måste jag suga på får höra vad de andra i familjen säger oxå.
    Vad sägs om Otto?
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥