• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Kiranna

annki72

Vilken söt liten varelse du ska få...vill också ha!
    Visserligen heter min vovve också detta - men jag tycker ju att det är så fint på små pälsbebisar: Döp honom till Loke vetja!

• Calylite

ligger alla era med huvdet neråt?
    Denna totalvägrar att ligga emd huvudet åt de hållet, helst är de uppåt, och ibland åt sidorna men absolut inte neråt *suck*

• zandrisen

Calylite, min vände sig nedåt tidigt, och jag trodde i min enfald att han skulle stanna så, men icke.. Nu snurrar yhan högt och lågt, speciellt drygt är det när han trycker in huvet i lungorna typ, kan ju inte andas då!

Superfrän bild, vill också kunna sånt...!

• zandrisen

Tröttnade ur på lånedatorn förresten, och har nu lånat svärfars laptop i väntan på att vår ska bli klar. Om den någonsin blir det vill säga...Skrikandes

• annki72
    Calylite skrev 2007-05-17 14:56:53 följande:
    ligger alla era med huvdet neråt?Denna totalvägrar att ligga emd huvudet åt de hållet, helst är de uppåt, och ibland åt sidorna men absolut inte neråt *suck*
    Jo Loke är sött men jag kallar min son för Luke så det blir lite för lika
    Calylite skrev 2007-05-17 14:56:53 följande:
    ligger alla era med huvdet neråt?Denna totalvägrar att ligga emd huvudet åt de hållet, helst är de uppåt, och ibland åt sidorna men absolut inte neråt *suck*
    Nix här är en som ligger med rumpan ner tyvärr, hoppas att h*n ändrar sig snart
  • tacky

calylite: min ligger med huvudet neråt, men BARA när vi är hos barnmorskan. ligger på snedden annars, har hårda och runda ändar överallt och sparkar och slag både här och där, men så fort vi knallar den där lilla biten upp till mvc så känner jag det där klassiska borrandet och ilandet. h*n vill väl smöra för BM och visa sig duktig.

• tacky

zandrisen: läste precis din förlossningsberättelse. den var fantastiskt fin. och så ingav den hopp, istället för panik

• zandrisen
    tacky skrev 2007-05-17 15:28:43 följande:
    zandrisen: läste precis din förlossningsberättelse. den var fantastiskt fin. och så ingav den hopp, istället för panik
  • Vos

Lindisen: Har hört talas om den men då hörde jag att det var en spruta som man får när man är öppen ca 8 cm. Rätt in i muttan lixom Så om man spricker tex så känns det inte. Jag skulle fråga min bmom det sist men glömde naturligtvis av det....
    Måste komma ihåg att fråga nästa gång.

• Beckah82
    Norrbagge skrev 2007-05-17 14:47:17 följande:
    Beckah: åååh vad härligt att höra!! -och lite sex å allt, kunde ju inte bli bättre! Skönt att du fick lite ludd i själen så det inte skaver & smärtar så.kramis
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥