• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Beckah82
    tbmh skrev 2007-05-17 19:00:43 följande:
    Pussel: Gick allt smärtfritt????? En SÅN förlossning vill jag också ha - inget F-brev för mig heller då
    hehe kanske SÅ man gör?

Smärtfritt låter ju faktiskt jätteintressant
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Vicke

Zandrisen; Jadu jag fick kvaddlar förra gången fyf*n säger jag bara. Usch va ont dom gjorde att få. Fick dom då inget funkade längre edan tog aldig på mig. Smärtan gick ut i mitt vänstra ben isället. Så jag fick kvaddlar. Fick dom i värkarna men nej inte igen. Dom var bara hemska att få. men sen finns det ju dom som tycker att kvaddlar fungerar hur bra som helst. Men jag vågar inte testa dom igen....Fundersam

• Prinsessan Zelda

Jag hade inget förlossningsbrev  förra gången. Jag sa när jag kom in hur jag ville ha det. Allt blev ju inte riktigt som jag ville ändå...

ska inte skriva nåt nu heller, känner mig lite säkrare på saker nu också.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Tania

Äntligen har jag fått tummen ur och lagt ut en massa annonser på saker jag ska sälja.

Kan äntligen slita mig från saker från bröllopet så nu är de till salu och finns på bröllopstorget eftersom det är gratis att annonsera där precis som här.
    Perfekt!!
  • Beckah82

Jag har aldrig hört någon säga annat än att kvaddlar är rena tortyrredskapet...jag är livrädd för dem...skulle ALDRIG be om att få. Har bara hört skräckhistorier.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • zandrisen
    Zelda, jättefin bikini du hittat! Du har ju värsta modellgravidkroppen ju! *inte ett dugg avis* Oskyldig

tbmh, visst är det skönt att få sånt gjort! Har planerat länge att sätta igång på allvar att sälja på tradera, får se när jag får tummen ur, nu handlar jag ju mest...
  • Vicke

Nej dom flesta har ju dåliga erfarenheter utav kvaddlar. MEn jag vet olk som tycker dm varit fantastiska Förvånad.. Vilket jag inte kan förstå!

• zandrisen
    Vicke och Beckah, ok, då är det out of the question iaf... Har egentligen aldrig funderat på det, men är ju alltid bra att kolla upp de alternativ som finns...
  • Vicke
    zandrisen skrev 2007-05-17 21:47:10 följande:
    Vicke och Beckah, ok, då är det out of the question iaf... Har egentligen aldrig funderat på det, men är ju alltid bra att kolla upp de alternativ som finns...
    Precis. men nu vet du hehe!!!
  • Prinsessan Zelda
    zandrisen skrev 2007-05-17 21:45:53 följande:
    Zelda, jättefin bikini du hittat! Du har ju värsta modellgravidkroppen ju! *inte ett dugg avis* tbmh, visst är det skönt att få sånt gjort! Har planerat länge att sätta igång på allvar att sälja på tradera, får se när jag får tummen ur, nu handlar jag ju mest...
    tack Generad
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681