• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

skrev inte heller nå brev. jag han lixom aldrig hehe..

men jag visste va ja ville ha å rabbla upp det, men inte sjutton fick ja nått för det dom han aldrig..surt som sjutton..

men det funka fint fint bara med lustgasen!!

• Lindisen81
    veronicaq skrev 2007-05-17 19:02:48 följande:
    ja ska inte ha nå brev...jag kan prata.. hahaha o om inte så kan killen o om inte han kan så vet dom oftast va dom gör.. bara ungen kommer ut
    ha ha, skön inställning ju!! skulle oxå vilja ha samma inställning. tyvär är jag nog lite för osäker för det och har svårt att lita på andra
  • Pusselbiten86
    tbmh

Snacka om att ta de som de står *asg*

Nee jag menar med " smärtfritt" att allt flöt på precis som vi redan hade tänkt oss de innan så jag tror de kommer göra de denna gången med.. Men visst- de brukar aldrig bli som man tänkt sig *ler*
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Pusselbiten86

Ni vet möjligtvis inte var man kan hitta stooooora Amningsbehåar?

Hittar inga någonstans

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-17 19:43:10 följande:
    Ni vet möjligtvis inte var man kan hitta stooooora Amningsbehåar?Hittar inga någonstans
    jag köpte min på en bäbis/barn butik här i v-ås...

vet inte vart dom kan ha någonstanns....
  • Vicke

Jag kommer inte heller ha något brev med mig. Hade det inte förra gången heller. Jag har talat om för min sambo hur min önskan inför förlossningen är så han kan prata om jag inte är så mycket att prata med (minns hur det blev förra gången hehe). Vilken smärtlindringjag vill ha och INTE ha kvaddlarna ska jag vara utan denna gång . Sen är jag glad bara bebis kommer ut. De ordnar sig!

• Calylite

jag måste skriva, ifall de blir akutsnitt vill ja INTE ha ett till ärr så de må skära i samma, lätt att säga de när man är nersövd eller dövad av smärta

• rullgardinsflikkan

Spana i fototråden...Jag tror bannemej jag har krymt

• zandrisen

Vicke, så du har testat kvaddlar? Du gillade det inte eller? Berätta gärna!

Pussel, Abecita gör stora och sköna amningsbh, jag har en i modell "Alva" i 75 G som sitter som gjuten, bästa bh:n jag provat på länge faktiskt! De flesta välsorterade underklädesbutiker kan nog ta hem om dom inte har, annars finns dom att köpa på
    http://abecita.timarco.se/Default.aspx
    Något dyra kanske, men heeelt klart vär det!

Förlossningsbrev ja... Vi får nåt standardformulär att fylla i av BM, men jag vet inte om jag kommer att fylla i det, eller om jag ska skriva ett eget. Min största farhåga är dock att dom kommer ha så fullt upp på förlossningen i Falun att det inte tar sig tid att läsa, och vad är det då för idé att skriva det...Fundersam