Helenander skrev 2007-05-18 08:44:49 följande:
Vad roligt det låter med all shopping... IKEA är rena rama våta drömmen för mig att knalla runt på, älskar att ändra om hemma och handlar man på IKEA behöver det ju inte bli så dyrt Att bygga ihop eländet är desto värre tycker jag, har haft två byråer till sovrummet hemma sedan i februari nu som min sambo skulle byggt ihop men han gör det ju aldrig Igår tvingade jag honom därför att bära fram paketen till vardagsrummet så satte jag mig och byggde ihop det hela, säger bara det mammab, hur orkar du hålla på med sådant där??? Jag fick halsbränna, magont, ryggont och kunde knappt ta mig upp från golvet när jag var färdig med båda och ändå har jag inte särskilt mycket gravkrämpor i vanliga fall... Bra blev det i alla fall Nu måste jag bara ta en tur dit igen för att köpa en kontorsstol, två hyllor att ha som sängbord och ben till sängmadrasserna så är jag ganska nöjd med möbleringen i sovrummet sedan. Väggar och golv är en helt annan sak, min sambo har hållit på att renovera där inne sedan januari nu, han skruvar typ en skruv i veckan eller något nu så en vägg är bara gipsplattor och de övriga tre ser hemska ut. Golvet skall också bytas men det är inte sååå hemskt i alla fall. Måste försöka tvinga honom att göra färdigt det rummet innan bebisen kommer men vet inte riktigt hur bara...
haha jadu ja vet inte..blir förbannad när skruv helvten går sönder osv osv. så du puchar juh lite
klk var ingen höjdare att bygga ihop..fick smått kramp i armarna..står på en pall så ja kanske blir 180, men det är 2.40 i tak...inte lätt att skruva nåt då
men skiten är på plats iaf..men sen om det rammlar ner är en annan sak..