Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

Calylite: nej d kan ju inte stämma jag var inte gift med min dotters pappa och vi fick de hemskickade?

DÄREMOT tror jag att 2 st andra personer skulle skriva under papprena, men typ min mamma o hans mamma. om ja minns rätt

• Nathalie009

Men alltså, ska jag bli tvungen å be min mamma tex ta ledigt bnara för att skriva under det? Nää.. tro man kan få d hemskickat.

• Nathalie009

Mjukis82: ah okej jo får se annars väntar jag antar att om ja fick d hemskcikat förra gången utan att ens fråga så får jag väll d nu med. annars ere väll bara åka ner dit å skriva under;P
    Såååå jobbigt e d väll inte haha =)

• Nathalie009

iorrn får man iaf barnbidraget äntligen sköönt=) ska till adidaslagret å köpa nya skor till evelina stackarn har fortf vinterskorna kvar :P

• Nathalie009

Calylite: jaa precis d e ju bra att man skriver på innan faktsikt d va ju ett fall om det nyligen som stog i aftonbladet om en tjej som dog underförlossningen o dom hade inte skrivit under papper så soc tog ungen tillsvidare å pappan fick inte träffa sitt barn =/

• Nathalie009

mammab mm samma problem här mjukisbyxor jämt å ingenn tvättmaskin har vi heller så tvättar bara en gång i veckan så e byxorna skitiga får dom vara de liksom.. kul..

Får inte ens upp jeansen över höftena längre.. ursh

å nu kommer ja ju inte få pengar förens i JUNI jippi!

• Nathalie009

En liten fråga om någon vet; Hur LÄNGE räcker F penningen om man tar ut 7 dagar i veckan?PÅ hel föräldrapenning?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3