Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

Calylite: jag tror det blir 390 dagar för mej sen + de där garantidagarna/lägstanivå

Men VART ska Killen skriva över sina dagar till mej?!
    Med dottern så fanns det en ruta på Blanketten där killen skulle skriva över dagar till mig ju men d fanns inte nu?!

• Nathalie009

sådära dom skulle skicka hem en sån hit hoppas de inte vart ngt strul nu när ja redan fyllt i på Fpeningen att jag ska ta ut 390 dagar .. aja

• Nathalie009

hahahah :P Kul ju ja har moderkakan på framväggen så ser inte såå mkt när den rör sej, mest på sidorna

Men den e inte så livlig här inte Evelina var sjukt mkt livligare hon boxades å sparkades hela tiden den här mest rör sej inte alls mkt slag å sparkar :P

• Nathalie009

Ångrar nästan i efterhand att vi inte frågade om d gick åse vad d var för kön på ULet förut.. :P

E så irriterande när alla säger "men nu hoppas du väll att d e en kille iaf när du har en tjej" å typ" men innerst inne vill du att d e en kille va?"

NEJ vekrligen inte! hoppas isåfall d e en tjej för Evelinas skull vore ul me 2 tjejer

Blir så trött på folk som ska säga massa kommentarer jämt

• Nathalie009

Calylite: ja ellerhur! fast när alla säger så brukar ja säga nää vill faktiskt ha en till tjej :D hehe.. Eftersom d bara skiljer lite mer än 2 år så skulle d va kul om d vart en tjej, har själv bästa barnminnena med min lillasyster som e 2 år yngre vi hade jättekul ihop :D

MEn man blir ju lika glad om d är en kille såklart :D

• Nathalie009

mammab hahahha :) här ere tvärt om.. Evelina va inte still en sekund i min mage d vart skitjobbigt.. undra om hon aldrig sov därinne :P

Ja men ja håller me!! ibland e magen liten o ibland gigantisk .. jättekonstigt.. fundera på d häromdagen.. Måste bero på hur den ligger där inne :S

• Nathalie009

görra grav skulle alla påpeka hur liten ja va å lallala å nu det här .. hah alltid ere nått :D

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3