• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • rullgardinsflikkan

Va nere och hämtade bebisen spjälsäng nu föresten och då upptäckte jag att jag hade slängt madrassen!!!
    Det är en IKEA en sån där vit Men dom ska väl göra om sina mått nu väl?? Betyder det att jag måste köpa en helt ny säng?

• Calylite

Här är de väll inte mer än 12-13 skulle jag gissa på, om det inte blåser dvs. Orkar inte gå och kolla

Men nu börjar ja iallafall bli rastlös så ska upp på träningscykeln en sväng, se om ja hittar någon film att uggla på under tiden.
    Såg ju Motorsågsmassaker - Början , igår men den var ju i princip som 2an, lite annolunda början bara rena besvikelsen. Fast jäklar vad ful ungen var *asg*

• jennsans

rullgardinsflickan: här i uppsala finns det en affär som skär till madrasser ( skumgummi) i önskad storlek så behöver inte betyda att du behöver köpa ny säng! köpte en madrass till vaggan våran för 118 kr

• Lindisen81

tror jag har en massa sammandragningar.... det typ knyter sig i magen, samtidigt som det känns som om bebis vänder runt å har sig... men magen blir stenhård titt som tätt... men sammandragningarna gör väl lite ont? har haft det, tror jag, å då har det gjort ont tills det släppt å bara varit kanske en endaste... men nu kommer det en sån där känsla av att magen knyter ihop sig typ hela tiden... ska man bara ta och varva ner lite då eller??

• rullgardinsflikkan
    jennsans skrev 2007-05-21 12:02:07 följande:
    rullgardinsflickan: här i uppsala finns det en affär som skär till madrasser ( skumgummi) i önskad storlek så behöver inte betyda att du behöver köpa ny säng! köpte en madrass till vaggan våran för 118 kr
    ok va bra för jag ahr en stor madrass som nog har vart en bäddmadrass förr tror ni man kan använda den och sy på nytt fodral bara?
  • mrsbygg

här är det mulet, men inte så kallt rätt skönt...

nu är saga hos min mamma iaf..även hon tycker min mage sjunkigt jätte mycket..
    haha on fråga "hur sjutton ska du palla 2 månader till??" jadu...säg det...

• jennsans

rullgardinsflikkan: ingen aning men ville bara inge hopp om att det går att hitta madrasser utan att behöva köpa helt ny säng =)

• Halvblod
    Lindisen81 skrev 2007-05-21 12:02:39 följande:
    tror jag har en massa sammandragningar.... det typ knyter sig i magen, samtidigt som det känns som om bebis vänder runt å har sig... men magen blir stenhård titt som tätt... men sammandragningarna gör väl lite ont? har haft det, tror jag, å då har det gjort ont tills det släppt å bara varit kanske en endaste... men nu kommer det en sån där känsla av att magen knyter ihop sig typ hela tiden... ska man bara ta och varva ner lite då eller??
    Det är säkert sammandragningar. Jag har haft SD i flera månader men dom gör i princip aldrig ont utan magen blir bara hård.
    Så länge dom inte gör ont är det ingen fara...men visst vila du lite, det skadar absolut inte!
  • misan84

Lindisen: Låter ju som sd. Ta o vila dig lite o se om det känns bättre tycker jag. Hoppas det går över!!

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥