• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen

Alltså helt seriöst, mina knän kommer ta kål på  mig

Ska ringa mvc imorrn iaf å säga åt sköterskan som svarar att min bm ska ringa å boka tid på spec-mödravården åt mig. För imorrn jobbar iaf min bm.  Skulle säga åt henne å göra de sa dom på sjukhuset.

Nä nu ska jag iväg till apoteket. Återkomemr senare.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • Milla med killar

Vad bra Sol att du ringde.

Men fy och usch L2K
    Då förstår jag du är orolig.

Näää nu tjejer NU ska jag och få lukta på min bästis 3 dagar gamla son.

Puss o kram så länge!

• Halvblod

Fick mail från min BM precis ang mina smärtor och vad vi ska göra åt dom. Hon är helt säker på att det är förvärkar och eftersom läkaren inte anser att det är någon risk så blir det ingen sjukskrivning för min del. Jag VILL ju jobba månaden ut men tanken av att sitta ensam i en bil 2timmar om dagen, då det finns risk för nya smärtattacker, gör att jag får lite smått panik!!!
    Däremot fick jag en ny tid hos läkaren på onsdag för säkerhetens skull.

Ska ringa min arbetsgivare under dagen för att se om vi kan komma överens om någon bra deal...jag kan göra en del hemifrån via datorn och en del småärenden om det skulle behövas. Med detta kanske jag kan få ihop halva dagar och resten av tiden får jag i värsta fall vara ledig utan betalning...pengar är faktiskt inte viktigare än hälsan.

• misan84

Mammab: Uscha låter inte allt för kul du... Du får ta hand om dig o krya på dig!!! Hoppas din mamma kan hjälpa dig!

Sol: Ja ring din bm imon, dem måste ju hjälpa dig!! Man ska ju inte behöva gå runt o ha så ont, NÅTT måste det ju finnas som dem kan göra!!

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • Ella174

Ajj, min navel stramar och värker, har gjort det i 2-3 dagar nu, tror den är på väg att "poppa ut"...

Var på ultraljud imorse och såg en trind och äppelkindad bebis...

• Halvblod

åh noooo...extreme homemakeover börjar nu...fram med näsdukarna...eller badlakan kanske är bättre! Crying 2

• misan84

Halvblod: Håller med dig speciellt i slutet när huset är färdigt shit vad tårarna rullar då Så underbart program. Synd att det inte fanns i sverige..

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • Theresa1

Halvblod: Ja men visst är det helt sjukt vad rörd man blir... Jag tittade på miami inc igår, då var det en man som fick sin dotter in tattuerad o jag grinade så jag hulkade (hon drunnknade 3 år gammal).Tattueringen blev så sjukt jävla bra. Mitt stackars barn tittade på mig så jag trodde ögonen skulle ploppa ur. Sen frågade han "Mamma ont?" "Mamma lessen?" Ropade på sin far o sa "mamma kommer tårar, hjälpa!!!" Vad säger man? Öhhh nä mamma tittar på tv... Jag försökte förklara varför det kom tårar. Sen var jag tvungen att tvångskela med max som inte var det minsa intresserad för han splade jätteviktig fotbollsmatch i vardagsrummet. Han vann btw med 8-9 sa han.

*Hämtar plastad froté o lägger mig o glor på 3:an*

Min taragona är borta o Marcus undrade m jag hade lite att göra när jag ringde honom på jobbet o frågade om han visste var den var...
    -Näää jag är graviiiiiiiiiiiiiiiiid... sa jag.

• Halvblod
    misan84 skrev 2007-05-21 10:51:29 följande:
    Halvblod: Håller med dig speciellt i slutet när huset är färdigt shit vad tårarna rullar då Så underbart program. Synd att det inte fanns i sverige..
    Jag bölar i princip aldrig till filmer...men extreme homemakeover och beverly hills storbölar jag till...hehehe...
    Ja när bussen rullar bort och alla blir helt överlyckliga så sitter jag och riktigt storbölar....sambon tycker inte att jag är helt normal...
  • mrsbygg

humm..grinar typ aldrig åt sånna där program..jag är en hårding

jaha frulle nere..ska man bara ringa mamma sen får saga att klä på sig..
    helt slut...