• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod
    Theresa1 skrev 2007-05-21 10:53:46 följande:
    Halvblod: Ja men visst är det helt sjukt vad rörd man blir... Jag tittade på miami inc igår, då var det en man som fick sin dotter in tattuerad o jag grinade så jag hulkade (hon drunnknade 3 år gammal).Tattueringen blev så sjukt jävla bra. Mitt stackars barn tittade på mig så jag trodde ögonen skulle ploppa ur. Sen frågade han "Mamma ont?" "Mamma lessen?" Ropade på sin far o sa "mamma kommer tårar, hjälpa!!!" Vad säger man? Öhhh nä mamma tittar på tv... Jag försökte förklara varför det kom tårar. Sen var jag tvungen att tvångskela med max som inte var det minsa intresserad för han splade jätteviktig fotbollsmatch i vardagsrummet. Han vann btw med 8-9 sa han.*Hämtar plastad froté o lägger mig o glor på 3:an*Min taragona är borta o Marcus undrade m jag hade lite att göra när jag ringde honom på jobbet o frågade om han visste var den var...-Näää jag är graviiiiiiiiiiiiiiiiid... sa jag.
    Hahaha...ja om inte min sambo förstår så är det nog ännu värre för ett barn...stackars liten som blir orolig för mamma
  • Calylite

Jag är nog känslokall eller känslolös, för ja kan inte böla till filmer eller serier

Idag är jag trött som en gnu, men är helt mörjt med ute så antar de är därför, skiner solen så får man hur mycket energi som helst.

• tacky

här bölas det bara åt delfinshowen i kolmårdens djurpark. i'm a freak!

jag tar ut mitt hormonöverskott i ilska istället. är förbannad på världen, på könsrollerna, på idioterna på tv, på snorungar i sexårsåldern som redan mobbar andra barn för fel kläder och övervikt, på folk som går in i mig, på bert karlsson, på fredrik reinfeldts äckliga politik och på folk som harklar upp slem högljutt och spottar på gatorna.

... jag som är en så snäll person..

• Beckah82
    L2K skrev 2007-05-21 10:12:42 följande:
    Nej, inte jag. 2004 förlorade en av mina bättre vänner sin son 13 dagar gammal. Då va jag nygravid. Halvvägs i den graviditeten fick min son sin bror som fick en stroke i samband med/ eller precis efter förlossningen och låg för döden innan det vände. 2005 förlorade samma kompis ytterligare en son, 12 dagar gammal. Idag har hon däremot en dotter på ett, så det har vänt för dom iaf... Förra året förlorade min allra bästa vän sin son i magen i v33. Så det har varit ganska tungt. Tre barnbegravningar på tre år. Och ju längre denna graviditet går desto mer tankar smyger sig på... Hoppas ingen tyckte att det va allt för jobbigt att jag skrev allt det här i tråden... Vill inte oroa nån med mina erfarenheter!!!!!!!
    Jasså det är en vän till dig? Privat eller på nätet?

Jag har en fundering som jag naturligtvis aldrig skulle såra henne med att fråga henne personligen men du kanske vet?

jag undrar hur man tänker, när man röker, barnet dör o psd, man blir gravid igen och röker och barnet dör i psd och man ändå röker nästa graviditet.

Om du vet får du gärna förklara för jag har undrar detta ända sedan förste pojken, R, dog.

Det låter kanske konstigt att fråga, men det är alltså inget försök till påhopp. Jag undrar uppriktigt hur man tänker. För det måste ju finnas en förklaring.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • misan84

Uscha jag älskar sommaren o solen men idag tar den kål på mig. Vill vara ute o dona men så fort jag varit ute en stund så rinner svetten o jag mår illa fyyy... O såhär ska det vara en månad till guuu... Bara jag som tycker värmen är jobbig?? Vill ju så gärna göra i ordning min trädgård:)

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • Calylite

efter en månaden komemr de bli rekordvarmt säger dom så de lär ju inte underlätta när ungen kommer för dig
    Fast idag är de bara regnväder här, svalt och skönt men mörkt så man orkar ingenting ändå

misan84 skrev 2007-05-21 11:35:40 följande:
    Uscha jag älskar sommaren o solen men idag tar den kål på mig. Vill vara ute o dona men så fort jag varit ute en stund så rinner svetten o jag mår illa fyyy... O såhär ska det vara en månad till guuu... Bara jag som tycker värmen är jobbig?? Vill ju så gärna göra i ordning min trädgård:)
  • misan84

Cal: Ne fy.... Har gått så bra hittills så bara small det på idag...uscha.. Hoppas det blir bättre på något sätt... Skönt när det blåser till iallafall:)

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • Mjukis82

Kollade temperaturmätaren här precis... vi har 25 grader ute nu! Konstigt man svettas eller???

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Halvblod

Mjukis82 skrev 2007-05-21 11:43:31 följande:
    Kollade temperaturmätaren här precis... vi har 25 grader ute nu! Konstigt man svettas eller???
    Oj då...är det så varmt? Jag sitter inne och tittar ut genom mina grymt smutsiga rutor (ser ut som dom inte är tvättade sedan Gudrun-stormen...) och tycker det ser ganska svalt och skönt ut.
    Men jag ska snart ut med Zlatan så då blir det alltså till att lämna de varma kläderna hemma! Pooper Scooper
  • rullgardinsflikkan

Mjukis
    vart har du vart smart å bosatt dig??
    här regnar det småspik, katterna vägrar att gå ut så dom ligger på min kökssoffa och päser