L2K skrev 2007-05-21 10:12:42 följande:
Nej, inte jag. 2004 förlorade en av mina bättre vänner sin son 13 dagar gammal. Då va jag nygravid. Halvvägs i den graviditeten fick min son sin bror som fick en stroke i samband med/ eller precis efter förlossningen och låg för döden innan det vände. 2005 förlorade samma kompis ytterligare en son, 12 dagar gammal. Idag har hon däremot en dotter på ett, så det har vänt för dom iaf... Förra året förlorade min allra bästa vän sin son i magen i v33. Så det har varit ganska tungt. Tre barnbegravningar på tre år. Och ju längre denna graviditet går desto mer tankar smyger sig på... Hoppas ingen tyckte att det va allt för jobbigt att jag skrev allt det här i tråden... Vill inte oroa nån med mina erfarenheter!!!!!!!
Jasså det är en vän till dig? Privat eller på nätet?
Jag har en fundering som jag naturligtvis aldrig skulle såra henne med att fråga henne personligen men du kanske vet?
jag undrar hur man tänker, när man röker, barnet dör o psd, man blir gravid igen och röker och barnet dör i psd och man ändå röker nästa graviditet.
Om du vet får du gärna förklara för jag har undrar detta ända sedan förste pojken, R, dog.
Det låter kanske konstigt att fråga, men det är alltså inget försök till påhopp. Jag undrar uppriktigt hur man tänker. För det måste ju finnas en förklaring.