Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Tack Beckah för sympatin, det behövdes just nu....

Är på lite bättre humör, och ska nu sätta i mig pizza-sallad och oliver.... GOTT! (Yes box, I´m pregnant )

• zandrisen
    mammab, nu får du sluta frestas med oliver, det är ditt fel att jag satt i mig typ en och en halv burk nu....

solstraalen, vad du är DUKTIG! Känner mig lite inspirerad, ska verkligen försöka hålla igen på gottet nu...!

Efter ytterligare 2 timmars kämpande med datorn verkar den äntligen vara virusfri, och maken har fått stränga förhållningsorder för att slippa vidare angrepp. Skulle ju bara fattas att jag skulle förlora min sista länk till omvärlden...Fot i munnnen
  • zandrisen

Har sovit GRYMT dåligt inatt, och känner mig mer än lovligt grinig... Tyckte ju att ryggen verkade liiite bättre, eeeehhh, jag hade FEL. Fundersam *gnällig igen*

*vinkar hej å välkommen till Donna69*

Jonali, har du sett att det finns förpackningar med små tiptop, typ 5-6 st? Kanskre bättre (och mer ekonomiskt ) att klämma en sån när du är sugen? Vet fö hur det är med sug efter saker man inte borde äta, med dottern gick jag seriöst upp 6-7 kg sita månaden, enbart pga en omättlig aptit på mjuglass! Kunde lungt klämma i mig 5 st på en dag, blev både dyrt och jobbigt att gå ner i vikt sen...Räcka ut tungan

Ang hicka, så har min det varje dag, precis som storasyster. Annars verkar han än så länge vara av ett lite lugnare slag, känner att han rör sig, men det är inte samma karate-show som med syrran hans. Får se om det håller i sig...Flört

Vickyb, kunde inte rösta, för jag tror inte riktigt på det där med att man ska kunna se på formen vad det är innuti, mest för att ALLA sa att jag hade en pojkmage förra gången...

Blåser som attan här, men det är soligt och fint ute!

• zandrisen

Milla, härligt att allt var bra med din lille grabb...! Gillar Theo, men som du säger så spelar det kanske ingen roll vad han heter, när han ändå kommer att kallas just det...

Lindisen81 skrev 2007-04-11 09:17:41 följande:
    Nu ska vi åka till stan snart för köns ultraljud. är helnervös, vet inte varför egentligen!!! skriver mer sedan när jag är hemma igen. ha en bra dag på er!!
    Å va härligt! Lycka till!!!
  • zandrisen
    Teen, vi såg också "300" igår, vet inte om jag tyckte den var SÅ bra... Fast det bästa var såklart bildspelet, SÅ snyggt gjord film! Synd på SL-kortet, sånt är alltid SÅÅÅ surt!

Ang mjölk-läckage, så har jag bara "gult klegg" (som hallonfot det så målande beskrev det som ) än så länge...
  • zandrisen

Annki, skönt att höra att det värsta gett med sig, men jag tycker nog att du ska söka akut så att du får träffa en läkare och bli sjukskriven hellre än ta ut VAB... Det är ju ändå rätt lång tid tills 23e, och det låter ju som att du verkligen skulle behöva en sjukskrivning! Skönt att kolla upp så att det inte är nåt farligt också? *orolig*

• zandrisen

Apropå sex å sångt... Vi har inte "kommit till" så ofta (ca 2-3 ggr/månad kanske) senaste tiden, med tanke på min pajjade rygg. Nu är det så att vi firar 2-årig bröllopsdag 30 april, och har fått en hotellövernattning av svärmor. Har bokat samma rum som vi hade på bröllopsnatten, samt 3-rätters i restaurangen, nu är bara frågan:
    VAD ska vi hitta på i hotellrummet när vi inte kan ha maratonsex...?????
    Vi planerar att checka in vid lunchtid, och sen är middagen vid 19, herrejösses, vad ska vi sysselsätta oss med...? Tips tack, gärna romantiska...

• zandrisen

Grattis till Jeanette och Lindisen som ska få småtjejer!!!

Jonali, gå och läg dig nu så går tiden tills imorgon fortare!

Monnie, funderade också på en elastisk sjal tills en vän (med sjal-erfarenhet) påpekade att en elastisk blir väldigt varm på sommaren! Så vi startar med en vävd, så blir det elastisk senare när kylan börjar komma!

Halvblod, kunde inte få upp länken...

Zelda, vilken liten party-pngla...! Eller vad säger man, festprisse...?

• zandrisen
    Halvblod, nu fick jag länken att funka! Superfint, gulligt hus! Och BILLIGT! Hade det stått här i stan hade man fått betala över millen...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3