Håhåjaja, 17 sidor på några dagar, jisses vad ni plitar tjejer!!!
Tbmh, grattis till bilförsäljningen och bilköpet! Vi har också sålt vår gamla bil idag, fast vår var en gammal mazda 626, så vi fick inte lika mycket som er... Fast vi är glada ändå!
Maken har fått sin gamla saxofon såld också, så nu har vi en liten buffert för framtida behov, känns skitbra!
L2K hos oss får man bara gå på föräldrautbildningen när det gäller första barnet. Synd då vi flyttat och skulle velat vara med för att lära känna lite folk... 
Så ofantligt otroligt sorgligt att det gick illa för zoftnezz. Styrkekramar i massor.
Halvblod, va trist att i inte fick radhuset! Men å andra sidn så ska nis e att drömstället säket dyker upp snart till ett rimligare pris, ska hålla tummarna!
Mjukis, vilka underbara bilder på er lilla Denise! Ååååå vad jag också skulle vilja, men det är för långt att åka, speciellt med gtanke på min rygg som knappt klarar 2 mil i bil nu... 
Jonali, fin vagn!!!! Jag vill också shoppavagn nu... Fast vi hittar nog vår snart, och nu har vi ju dessutom råd!
Myyys att ni är
nykära
med!!!
Grattis Tidlös till HP! 
Teenpregnancy, att vara smådeppig och hellre sova än att vara ute och partaja när man är gravid, är fulkommligt normalt! Försök att släppa ångesten över att vara "tråkig" och gosa ner dig i sängen med en bok och myyyys istället! Eller kika efter fina brudklänningar på datorn...
*kram*
Stor kram till mammab med, som inte mår så bra just nu
Baby 2007, jag har sytt massor redan, det är typ det jag klarar av att göra sen ryggen pajjade! Har sytt gardiner till barnrummet, samt matchande spjälskydd, dyna till gungstolen och har börjat på sängkläderna nu... Skönt att ha nåt man kan göra!!!!
Åderbråck i muffen ....???? Åh fy vad ont det låter! Stackars stackars Beckah och Tbmh och ni andra som drabbas!!! Det vill jag inte ha!