• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

God morgon, ledig idag, ska jobba i morgon. Nu finns det en ny magbild i mitt galleri "starka bilder" för v 29. Jag tycker att det ser ut som en pojkmage eller vad tror ni?

• Jessa6

Nej vi föddes i v 38, som är helt normalt för tvillingar. Alla barn som är födda från min mormor och morfar och nedåt till oss har ingen vägt över 3 kg. Ingen har rökt så man kan inte skylla på det men vi får tydligen små barn...Får se vad jag får, bara för det får man väl en 4 kg klump...

• Jessa6

L2K: Jag är bara 1,58 och jag har också problem med att bebisen trycker upp mot revbenen. Gör jätteont i bland, obehagligt...

• Jessa6

Nu har man ätit kvällsmat med, blev grillat kött (på elgrillen på balkongen) bearnaisesås, vitlöksdip och klyftpotatis med kokta grönsaker. Efterrät blir det äppelkaka med marsansås. Har bunkrat upp med godis inför kvällen med

• Jessa6

Jag har också lite foglossning i ena sidan av ryggen, skulle kanske vara bra att jobba 75% jag med men jagv et inte var man man frågar om det, antar att det är sin bm...

• Jessa6

Är det bara jag som inte haft en enda sammandragning än? Är det bra eller dåligt tro??...Man funderar ju på om allt fungerar som det ska men det verkar det ju göra, brösten läcker, magen växer (och annat med för den delen...)

• Jessa6

Jag tycker också det var gulligt av farmor men jag förstår dilemmat *fniss*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3