• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Jag smakade lite och det smakade dött djur så jag spottade ut det så nu är det probelemet ur världen....

• Jessa6
    Calylite skrev 2007-04-21 22:19:01 följande:
    påminner om våran tacos. Killens bror sa att de va färdigt när de gått halva tiden, så killen trodde ju på de, de va de äckligaste ja ätit *asg* rå blandfärs är inget att rekomendera
    Åh fy jag hade spytt!!!
  • Jessa6

God morgon! Ja det blev en sovmorgon för mig, varit vaken en timme nu ungefär. Idag blir det att hälsa på kompisen som fick en liten pojke för 10 dagar sen

• Jessa6

Nu är man hemma efter 8 timmars jobb, ska lägga mig på soffan nu och kolla tv och sen om bebben vill "prata" lite med mig. Har gått in i v 30 idag, kan inte fatta det!!! Snart är man ju i MÅL!!!

• Jessa6
    zandrisen skrev 2007-04-23 19:08:52 följande:
    Ok tjejer nu sticker vi till förlossningen! Värkar var 4e minut.Håll tummarna att det är falskt alarm!
    *håller tummarna*
  • Jessa6

Välkommen Nissan och hoppas du slipper exet om det är det du vill.

Hoppas det är bra med zandrisen och hennes bebis, någon som hört något?

Nu ska jag på ljusparty, bara inne en snabb stund idag, ha en trevlig kväll tjejer, hörs sen!

• Jessa6

tmbh: Jag tycker att det var bra att du uppdaterade, det är så många namn man inte ens känner igen. Kan lika gärna behålla denna vi har nu än att göra en helt ny tycker jag.

• Jessa6

tmbh: Du förstod att jag menade den tråden du trixar med nu som jag tycker är bra, inte göra en helt ny...(jag tror du förstod...)

• Jessa6

Hur lång tid ska det ta innan man får papper från FK, nu är det över 4 veckor sen jag skickade in mitt moderskapsintyg...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3