-
Nej jag har inte hört ett knyst...kanske ska ringa till FK i morgon och höra...Vallmar skrev 2007-04-24 22:20:43 följande:Jessa6: Har du inte ens fått papper om att fylla i föräldrapenning? Jag fick dem papprena bara efter 1 vecka men beskedet om hp dröjde nästan 3 veckor.
-
Herregud vad ni skriver, har bara tittat igenom tråden idag, har inte varit inne sen igår. Hoppas alla mår bra iallafall, nu ska jag koja!! God natt!
-
Vad skönt zandrisen att lillen är kvar i din mage. Kan itne ha varit roligt det där. Ta nu det lugnt och ta hand om er så gott det går.
*kramar* -
Ringde till FK igår eftersom jag skickade in moderskapsintyget för 5 veckor sen och inte hört något, de sa att de hade 30 dagars handläggningstid och de hade fått in de 2 april...Jaha då är det bar att vänta då...
Ny magbild i galleriet föresten, v 30!! Går in i v 31 på måndag så i sista minuten... -
God förmiddag!
Ska ut i solen snart och sola mig lite,
kanske blir i bikini på balkan! Ska på
35/32 års kalas i em så man får passa på!
Är det fler som har en bebis som vill tränga sig ut genom huden?Min trycker ut ryggen/rumpan/huvudet som attans upp peecis under revbenen, får en bulle där man h*n gör så...
-
Norbagge: ja det gör min med, trycker ut mot sidorna, låg i sängen igår och det var inte så svårt att se vilken sida bebisen låg på, nästan platt på ena sidan och en stor bula på andra
-
Tror ni det här med att gå äver tiden kan vara ärtligt med eller inte alls? Min mamma gick över 9 dagar med syrran och jag och tvillingsyrran kom i v 38 som är normalt för tvillingar...
-
Såg att ni pratade förlossning. Jag ska använda lustgasen iallafall och sen funderade på ryggmärgsbedövning men jag läste att en ryggmärgsbedävning kan sänka blodtrycket hos mamman. Jag har just nu 100/55 som är ganska lågt, kan det vara farligt då?
-
Jag har också gått upp i vikt de senaste veckorna, en hel del tycker jag. Inte så skoj...men men ska väl försöka gå ner de efteråt iallafall. Vristerna är svullna...
-
Vi tänkte också köpa en ACTA Graco med bas, har hört att de är bra. Får använda de till fler barn tänkte vi i så fall. Någon som vet var de säljer dem lite billigare? Har hittat för 1695:- bara...