BF Juli-07 Nr3
Eller om det är på norska...?
Eller om det är på norska...?
tbmh: Ha! vi skrev nog samtidigt, ja det är två "stavfel" eller så är det en blandning som Halvblod säger...jaja detta kan vi ju fundera på
Nä nu är jag snurrig, blandning som tbmh säger...*asg*
Jag har också sådana ilningar ibland, känns typ som det är i livmodertappstrakten. Liksom "svider" till. Ska kanske fråga i morgon hos bm vad det är för något.
Har era bebisar vissa tider då de rör sig mycket? Min har det, typ vid halv 7 på morgonen, vid middagstid, vid 16 tiden, 20-tiden och sen vid elva tiden på kvällen. På natten känner jag inget, inga sparkar eller nåt som väcker mig. Ska bli kul att se om det blir något liknande när h*n kommer ut.
SannaKaarina: Jag får inte de kommentarerna men mer att -hur stor ska du bli egentligen? Jag ska till bm i morgon och mäta men senast var i v 29 och då hade jag sf mått 26 vilket är under kurvan. Tycker inte att jag är så stor, får se vad jag växt på 3 veckor nu då. Blir så trött på kommentarerna att man är stoooor....
God morgon! Nu ska jag till bm kvart över nio, ska bli intressant att se hur allt veter denna gång! Ha en trevlig dag idag!!
Jag har bara vägt mig på inskrivningen, brukar väga mig själv där men håller mer koll på min våg hemma. Lättare att väga sig på en och samma våg.
Nu har jag kommit hem efter en lång dag tycker jag. Var hos bm imorse, allt såg bra ut:
blodtryck 110/60
bebbens hjärtljud: 135 slag i minuten
sf-mått 30 cm
Jag hade växt 4 cm på tre veckor, nästan 4,5, det var mycket tycker jag men nu har jag hamnat på normallinjen iallafall.
Bebben ligger i säte nu men har gott om plats sa hon så den har tid att vända sig.
Tycker inte heller 3 kg är mycket på en månad, jag är också uppe i 9 kg, kanske tom 10 kg...
Nu ska jag gå och sova, ska till Göteborg i morgon och stanna tills söndag. Min käre sambo skall springa Göteborgsvarvet på lördag och i morgon tar vi Liseberg! Ha det bra i helgen tjejer!!