Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

konstiga folk är . jag är överlycklig att jag har så många kompisar + en syster som ska ha barn ungefär samtidigt så vår bebbe kommer ha jämnåriga kompisar och kusin.. som förhoppningsvis kommer känna varandra hela livet . förstår dig hade en "kompis" som gick runt och sa att jag ljög om att vara gravid för att ta bort glädjen från henne, första gången jag var det. fick missfall sen men det tog oerhört hårt att höra sånt om en person man tror är ens vän

• SannaKaarina

jodå nog kan det stämma :) jag har den fördelen att jag hade bara en enda möjlig gång att kunna bli med barn på ca 7 veckor.

• SannaKaarina

Men ganska sjukt med det där att socialen inte verkade ens lyssna innan dom fick reda på vilket barn det handlade om

• SannaKaarina

:) nu är det inte länge kvar :) helt otroligt . vågar knappt räkna veckorna kommer inte tills alla 10 fingrar :D ..

Nathalie nog tror jag du kan lita på det. alla har olika hormonhalter en jag känner var gravid i 6e månaden och ändå hade hon testat hur många ggr som helst och alla var negativa. samma då hon gjorde hos BM till slut begärde hon UL och det visade sig att det fanns en lite knott där :)

• SannaKaarina

jag har en pojkvän som är ruskigt duktig på fotboll. var på väg till allsvenskan då han förstörde knät så det blev inget för hans del. men jag antar att om vi verkligen får en pojke så lär han bli väldigt engagerad i fotboll. konstigt egentligen att han helst vill ha en flicka :p

• SannaKaarina

:) jodå nog lär det bli fotboll för hennes del också. men kanske men jag antar att tjejer inte går lika långt som killar. som sagt så skulle killen min vart ett proffs idag. konstigt att tänka på det. men han kommer iaf veta allt om säkerheten och skydda ben och knän så där kan jag vara trygg,

• SannaKaarina

stackars helander :( inge bra alls idag. klart man ska gnälla av sig så man mår lite bättre . hoppas det är nåt snabbt övergående.

Jessa visst är det trevligt att våra barn redan har sin framtid utstakad :p fotbolls spelare. vem vet kanske om 20 år möts våra på fotbollsplanen :p

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3