BF Juli-07 Nr3
Giafia du måste vara rädd om dina fogar. uff så hemskt när man får ont i dom när man har såp mycket man vill göra klart
Giafia du måste vara rädd om dina fogar. uff så hemskt när man får ont i dom när man har såp mycket man vill göra klart
Mjukis det är absolut inte OT. vi förstår hus svårt det måste vara för dig och när någon går och stjäl från Isabelles grav det får bara inte hända :( vad tänker folk med. blir så ledsen att läsa. stackars er :( klart du ska ventilera dig så mycket du behöver vi finns här.
kramar om
jag kände mig groggy efter valborg och då drack jag bara läsk på festen medan alla andra var fulla. blev nästan orolig
oh vad less jag blir på folk som tjatar om att jag måste ta det lugnt att min baby kan komma när som helst och att dom tror inte att jag har många veckor kvar .. baserade på vad? att dom fött ett barn nyligen. gah
jag har 8 ½ kvar innan det är dags och jag känner bara att det börjar bli tungt och kännas mer så fort bebben flyttar sig. jag har SF mått på 29 vilket ligger just i mellan sträcket. men fattar då inte vad folk svamlar om men blir så less
jag var vecka 30 då jag hade SF 29 så få se nu på fredag. kommer dock vara nyopererad då men men så kan det vara dom får ta blodtyrcket på andra armen eller skippa det.
mmm som om man ska vara annat då man är gravid har folkt inte fattat att det faktiskt är en baby därinne. och som att man själv väljer hur stor man ska bli.
MammaB kvicksund är väl bland dom dyarste där ute. så vitt jag minns var det rena lyxklassen. jag bodde i eskilstuna förr.
Sol jag känner igen det där. känns som att man aldrig får sova ordentligt. enda gången jag sover hela natten är då killen är här men nu är han i södertälje för att hans farfar har gått bort och sen så pluggar han 8 mil ifrån mig så det är lite svårt att pendla :( får väl vänja mig vid vakande nätter.
och med vikten huvva vad man ökar. men ändå kan man ha sina vanliga kläder förutom vissa tröjor som är för tajta över magen eller byxor då magen är i vägen ..
uff snart är det över och man får jobba med vikten istället .
8 veckor kvar nu.
är jag den enda som inte vill ha tidigare?
hur säkert är 3 ul på att bebisen kommer då den kommer? menar det kan väl inte skilja flera veckor?
och jag är inte ett dugg nervös för förlossningen. mer hur jag ska hinna klart med allt jag vill ha färdigt innan bebisen kommer. och mer nervös för att handen inet skulel läka efter operationen imorgon innan bebben är här
JO alla har gett exact samma resultat.
är själv väldigt säker men blir som lite nojig då alla börjar surra hur mycket jag sjunkit och minsta lilla jag gör så är det som att jag måste åka in på förlossningen direkt att nu kommer bebin. men nja. blir mest bara less. men tänkte höra om era erfarenteheter då jag har noll. vill inet ha så mycket tidigare :p är inte redo alls, och tror inte min kropp är så redo. den behöver nog 2 månader till :D